Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Πουτάνα της γκόμενάς μου

Ξεκινησαμε σαν ενα κανονικο ζευγαρι με την κοπελια μου. Μεχρι που ενα βραδυ με σηκωσε μου φορεσε περιλαιμαιο και με εδεσε και με γαμησε απ τον κωλο με το στραπον της. Μου πηρε την παρθενια μου του κωλου μου αγρια.
Τωρα πια μου ανηκεις, μου ειπε την επομενη μερα που πιναμε καφε στο μπαλκονι της, αποδεξου το.
Το προσωπο μου εγινε κατακοκκινο απο ντροπη καθως θυμηθηκα οσα εγιναν το προηγουμενο βραδυ.
Το μονο που μπορεσα να κανω ηταν να κουνησω καταφατικα το κεφαλι μου.
Και σου αρεσε, σε ειδα, σαν πουτανα εκανες, με ταπεινωνε ολο και πιο πολυ. Ο τροπος που κουναγες τον κωλο σου και παρακαλουσες να σε γαμησω πιο δυνατα. Και φωναζες σαν ξαναμενη σκυλα, πουτανα.
Σηκωθηκε ορθια διπλα στο ραπεζακι εβγαλε την παντοφλα της και σταθηκε στο ενα ποδι. Το αλλο χωθηκε αναμεσα στα ποδια μου, παραμερισε τη ρομπα που φορουσα και ανεβηκε μεχρι πανω στον πουτσο μου που αρχισε να καυλωνει.
Ακομη τα σκεφτεσαι; με ρωτησε.
Δεν απαντησα αλλα οντως σκεφτομουν τι ειχε γινει.
Τι σου αρεσε πιο πολυ; επεμενε ζητωντας λεπτομερειες.
Δεν ξερω, απαντησα. Ντρεπομουν πολυ να της τα πω προσωπο με προσωπο. Ολα μου αρεσαν, συνεχισα.
Τι σε ταπεινωσε περισσοτερο. Ελα λεγε. Δεν προκειται να σε αφησω, πουτανα μου.
Πως να της το ελεγα; ηθελε να ανοιξω ενα μυστικο που ειχα καλα κρυμενο μεσα μου. Κρυμενο κι απο εμενα τον ιδιο. Αλλα ηταν αυτο που ηθελα για χρονια.
Να υπηρετησω και να υποταχθω απο μια αυταρχικη γυναικα που να με αγαπαει και να την αγαπαω κι εγω.
Ο μικρος σου πουτσος καυλωσε πουτανα μου. Ελα λεγε. Με πιεζε ολο και περισσοτερο και με τα λογια της και με το ποδι της.
Περιμενω… ειπε πιο αποτομα αυτη τη φορα.
Ο τροπος που με εκανες να σε υπηρετω και να σε ικετευω για καθε τι, απαντησα.
Μμμμμμμμ… πες μου κι αλλα, αναλυτικα.
Αλλα πρωτα παμε μεσα μου ειπε.
Με πηρε μεσα και με εβαλε πανω στο τραπεζακι μπρουμητα οπως ακριβως ειχε κανει και το προηγουμενο βραδυ. Καποια περιοδικα στο πατωμα καναν πιο ευκολη τη θεση για τα γονατα μου.
Πηγε στο δωματιο της και γυρισε παλι με το περιλαιμαιο. Γονατισε και ικετεψε για το περιλαιμαιο με διεταξε και το εκανα.
Μετα ικετεψα και φιλησα το μστιγιο και στη συνεχεια την ευχριστουσα που με μαστιγωνε.
Στη συνεχεια προσκυνησα τον πλαστικο πουτσο της που ειχε δεσει στη μεση της κι αφου τον φιλησα ταπεινα, ικετεψα να τον τσιμπουκωσω αρχικα και να με γαμησει στη συνεχεια.
Μετα την ικετευα να με γαμησει πιο αγρια πιο δυνατα πιο βαθια.
Ωστε σου αρεσει να σε ταπεινωνουν, ειπε χαμογελωντας, μικρη μου πουτανα.
Ναι, νομιχω πως ναι, ειπα ντροπιασμενος.
Πεσ το. Θελω να σε ακουσω να το λες. Ασχετα αν ξερω καλυτερα απο σενα τι σου χρειαζεται. Ειπε εκεινη.
Ξεπερασα καθε ντροπη και καθε διασταγμο μου και καταφερα να της πω: μου αρεσει να με ταπεινωνουν.
Πες μου περισσοτερα επεμεινε εκεινη αλλα περιμενε ενα λεπτο.
Εγωστα τεσσερα στο σαλονι της περιμενα γονατιστος κι εκεινη γυρισε σε λιγο με το φορητο της υπολογιστη και καθησε διπλα μου στον καναπε.
Τον ανοιξε κι αρχισε να γραφει. Εμπρος ξεκινα, με διεταξε.
Θελω να με ταπεινωνεις, ειπα και πηρα φορα, να μου κανεις βρωμικα πραγματα. Να χρησιμοποιεις το στομα μου τις ρωγες μου τον πουτσο μου τα αρχιδια μου τον κωλο μου οπως θελεις εσυ. να με ξεφτυλιζεις και να με ταπεινωνεις μπροστα στις φιλες σου σα να ειμαι ενα σκουπιδι.
Η λιστα μεγαλωνε συνεχεια. Πηρα φορα κι ελεγα τις πιο κρυφες μου επιθυμιες, τις πιο κρυφες μου φαντασιωσεις. Δε με ειχε απλα υποταξει και γαμησει, ειχε καταφερει να ξεκλειδωσει εναν κοσμο πολυ καλα κλειδωμενο μεχρι τοτε.
Ελεγα πραγματα που δεν ειχα πει πει σε κανεναν.
Εκεινη συνεχισε να τα γραφει κι εγω δεν καταλαβαινα τι τα ηθελε ολα αυτα.
Καποια στιγμη τελειωσα.
Την ικετεψα να σηκωθω αλλα περασαν τουλαχιστον πεντε λεπτα απολυτης σιωπης μεχρι να με διαταξει, Σηκω πανω.
Το εκανα κι ενιωσα τα γονατα μου πιασμενα και τα ποδια μου μουδιασμενα.
Βγαλε τη ρομπα σου, διεταξε το ιδιο αποτομα.
Ωστε ξαναρχιζε το παιχνιδι; αναρωτηθηκα κι εκανα οτι με διεταξε.
Γυρνα, θελω να δω τα σημαδια.
Γυρισα να δει τις κοκκινες λουριδιες που ειχε το μαστιγιο στον κωλο μου.
Μαλλον δεν εμεινε ικανοποιημενη γιατι αμεσως με διεταξε: γονατισε και στησε τον κωλο σου πουτανα.
Το εκανα.
Αρπαξε το μαστιγιο απο διπλα κι αρχισε να μου οργωνει παλι τον κωλο.
Πονας διεστραμενο πουστακι; λεγε!!!
Ναι, ποναω απαντησα αλλα εκεινη μου εριξε μερικες δυνατες ακομη. Ενιωθα τον κωλο μου να εχει παρει φωτια.
Γυρνα να σε δω διεταξε. Γυρισα και ειδε τον καυλωμενο πουτσο μου.
Πονας αλλα σου αρεσει βλεπω, πουτανα.
Με αφησε και πηγε παλι μεσα.
Γυρισε κρατωντας καποια ρουχα. Φορα αυτα πουτανακι, αυτα θα ειναι τα καινουρια σου ρουχα απο εδω και περα.
Ηταν ενα σουτιεν ενα κιλοτακι κι ενα κοντο ροζ φορεματακι της.
Τα φορεσα κι εμεινα με το κεφαλι κατω να δω τι αλλο με περιμενε.

Εκεινη με αφησε εκει, ντυθηκε και μου ειπε παω να κανω καποια ψωνια, εσυ μεινε εδω να με περιμενεις μεχρι να γυρισω. Οταν επιστρεψω εχω να σου πω καποια πραγματα για τη ζωη μας απο εδω και περα.

Εμπειρία αναγνώστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου