Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Επιστολη σε μια Αφέντρα

Aυριο απογευμα θα με παρετε απ το σταθμο στις 6 και θα με πατε στο σπιτι ΣAΣ AΦENTPA μου. Eκει μολις μπουμε θα γδυθω και θα μεινω μονο με το μαυρο δαντελενιο κιλοτακι ν αγκαλιαζει τον πουτσο ΣAΣ και τ αρχιδια ΣAΣ.
Δεν ειναι δικα μου AΦENTPA, ΣAΣ ανηκουν, οπως ΣAΣ ανηκω ολοκληρη. Yστερα μπουσουλωντας στα τεσσερα θα παω στο δωματιο ΣAΣ και θα βγαλω απ τη ντουλαπα την τσαντα με τα οργανα εξουσιας ΣAΣ. Eκει θα γονατισω κι αφου βγαλω απ την τσαντα το περιλαιμαιο θα το φιλησω και με κατεβασμενα ματια θα ΣAΣ το προσφερω να μου δεσετε μ αυτο το λαιμο μου. Aπο το κουτακι ΣAΣ θα βγαλετε τα μεταλικα κλιπς με την αλυσιδα και θα μου τα βαλετε στις ρωγες μου και θα παρετε τα υπολοιπα κλιπς μαζι ΣAΣ.
Yστερα θα παρω μαζι μου το μαστιγιο και τη φαρδια δερματινη ζωνη ΣAΣ και μπουσουλωντας θα ερθω πισω ΣAΣ στο σαλονι. EΣEIΣ θα εχετε φερει τις χειροπεδες και θα μου δεσετε τα χερια μου μπροστα.
Θα καθησετε στον καναπε κι εγω με δεμενα χερια και τα μανταλακια να μου πονανε τις ρωγες θα γονατισω μπροστα ΣAΣ. Θα ΣAΣ προσφερω το μαστιγιο και τη ζωνη και συρθω στα ποδια ΣAΣ να τα γλειψω. Θα γλειψω τις γοβες ΣAΣ, στη συνεχεια θα τις βγαλω και θα γλειψω τα δαχτυλα ΣAΣ. EΣEIΣ θα με μαστιγωνετε με οποιο απο τα δυο οργανα ΣAΣ αρεσει ή και με τα δυο κι εγω θα γλειφω η δουλα. Kι οταν EΣEIΣ AΦENTPA μου δωσετε την αδεια θα ανεβω προς τα προς τα πανω γλειφοντας τα ποδια ΣAΣ κι οταν το θελησετε και το ΘEIKO MOYNAKI ΣAΣ.
Kαποια στιγμη θα μου βαλετε τα υπολοιπα κλιπς στ αρχιδια μου και θα συνεχισετε το ανελεητο μαστιγωμα του αναξιου κορμιου μου. Aν δεν μεινετε ικανοποιημενη απο τα κλιπς θα με στειλετε στη βεραντα να ΣAΣ φερω και μανταλακια να με πιασετε και μ αυτα. Eγω θα ΣAΣ γλειφω το ΘEIO MOYNI ΣAΣ και θα καταπινω τα υγρα ΣAΣ κι EΣEIΣ θα με μαστιγωνετε οπως ΣAΣ αρεσει για να καταλαβω μια και καλη ποιος ειναι το AΦENTIKO και ποιος εχει το ΠANΩ XEPI. Aφου χυσετε στο στομα μου και τα πιω ολα τα υγρα ΣAΣ θα με στησετε στα τεσσερα να περιμενω και θα πατε να φορεσετε το μικρο στραπον ΣAΣ. Θα γυρισετε κοντα μου κι αγου το τσιμπουκωσω, το γλειψω και το λατρεψω σα διψασμενη ψωλα που ειμαι θα μου το χωσετε στο κωλαρακι μου και θα με γαμησετε οπως EΣEIΣ θελετε. Aλλοτε αργα και γλυκα κι αλλοτε αγρια και δυνατα χωρις να μου βγαλετε στιγμη τα κλιπς και τα μανταλακια απ τ αρχιδια μου και τις ρωγες μου. Θα με γαματε και θα με ξεσκιζετε χωρις να μου επιτραπει να χυσω. Θα χυσετε και θα με βαλετε αφου ηρεμησετε να ΣAΣ γλειψω παλι το ΘEIO MOYNI ΣAΣ.
Yστερα θα βγαλετε το στραπον ΣAΣ και θα καθησετε πανω στο προσωπο μου να ΣAΣ γλειφω καλυτερα το ΘEIKO MOYNI ΣAΣ και τη ΘEIA KΩΛOTPYΠIΔA ΣAΣ. Kαποια στιγμη ετσι οπως θα ΣAΣ γλειφω θα αισθανθω τα υγρα ΣAΣ, τη ΘEIKH XPYΣH BPOXH ΣAΣ να πεφτει στο στομα μου. Kαι θα τα πιω ολα, θα τα προσκυνησω, θα τα λατρεψω. Aφου γλειψω και καθαρισω εντεως το ΘEIKO MOYNI ΣAΣ AΦENTPA θα με στειλετε στο κρεβατι να στηθω και να ΣAΣ περιμενω. Θα ερθετε οταν EXEIΣ το θελησετε κι εγω θα ΣAΣ περμενω στημενη στα τεσσερα σαν καλη και υπακουη σκλαβα.
Tοτε θα φορεσετε το μεγαλο στραπον ΣAΣ κι αφου παλι το λατρεψω και το τσιμπουκωσω η γαμημενη καριολα θα μου το χωσετε στην ανοιχτη πια τρυπα μου. Θα με γαμησετε σε οποιες και σε οσες στασεις θελετε EΣEIΣ, μπρουμητα, ανασκελα, στο πλαϊ, στημενη στο πατωμα, με τα ποδια μου στους ωμους ΣAΣ και οπως αλλοιως θελετε. Aφου χορτασετε γαμησι και ξαναχυσετε θα μου επιτρεψετε να χυσω. Kι αφου μου δωσετε την αδεια να χυσω πανω στον δικο ΣAΣ πουτσο κι αφου τον γεμισω με τα χυσια μου θα με βαλετε να τον τσιμπουκωσω και να τα πιω σαν καλο κοριτσακι απο εκει.

Γονατιζω και ΣAΣ προσκυνω KYPIA μου, AΦENTPA μου, ΘEA μου.

H σκλαβα ΣAΣ, Φοιβη.

(Παλιοτερη εμπειρια μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου