Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Αφήγηση μιας Κυρίας

Ειμαι μια δυναμικη γυναικα με δικη μου επιχειρηση, δυναμικη τοσο στη δουλεια μου οσο και στο γαμο μου.
Ο αντρας μου δουλευε σαν διευθυντης πωλησεων σε μια μεγαλη εταιρεια αλλα εδω κι ενα εξαμηνο η εταιρεια που δουλευε αγοραστηκε απο καποια μεγαλυτερη και τον εχουν απολυσει.
Αν και ειναι πολυ δυναμικος αντρας στη δουλεια του, στο σπιτι μας, παιζουμε πολυ συχνα παιχνιδια εξουσιας και υποταγης μ εμενα να εχω παντοτε τον κυριαρχο ρολο κι εκεινος τον υποτακτικο.
Απ τη στιγμη που ο αντρας μου εμεινε τυπικα ανεργος, και το λεω επειδη δεν εχουμε οικονομικο προβλημα και ποτε να μην ξαναεργαστει, αποφασισα να κανω πραξη μια κρυφη μου επιθυμια, μια αγρια φαντασιωση μου.
Μετετρεψα τον αντρα μου και σκλαβο μου σε μια τσουλα υπηρετρια. Του φορεσα φουστα και τον εκανα τη γυναικα του σπιτιου μας. Τωρα οι μονιμες ασχολιες του ειναι να εχει καθαρο το σπιτι και να κανει οτι του ζηταω.
Στην αρχη τον εντυνα μονο με τα εσωρουχα μου και τον εβαζα να κανει τις δυσκολες δουλειες που ηταν πολυ κοπιαστικες για μενα. Στη συνεχεια καναμε ερωτα μονο οταν φοραγε σουτιεν και κιλοτακι. Σιγα σιγα περασα στο σταδιο οπου τον γαμαγα με τον δονητη μου με εκεινον παντα ντυμενο τσουλιτσα.
Μετα αγορασα ενα στραπον που το εδενα στη μεση μου και πολυ συντομα καποια γυναικεια ρουχα στο νουμερο του καθως και δυο στολες υπηρετριας.
Δε μπορω να σας περιγραψω ποσο κυριαρχη αισθανομουνα καθε μερα που περναγε, ποσο δυνατη οταν τον ειχα στα τεσσερα και τον γαμαγα, και ποσο ομορφα ηταν οταν εγω χαλαρωνα κι αυτος επεστρεφε στις δουλειες του.
Ο καιρος παιρναγε υπεροχα κι εκεινος υποτασοταν ολο και περισσοτερο. Τωρα πια του εβαζα τιμωριες οταν κατι δεν ηταν ετοιμο στην ωρα του κι η πιο μεγαλη απ ολες ηταν να μην του επιτρεπω να μου κανει ερωτα οσο κι αν με παρακαλαγε γι αυτο.
Τωρα που σας γραφω αυτες τις γραμμες φοραω το στραπον μου κι εκεινος αφου πρωτα μου εγλειψε τα ποδια, εχει στηθει στα τεσσερα πανω στο κρεβατι μας.

Μολις τελειωσω, θα παω να του σηκωσω τη φουστιτσα του και να τον σκισω οπως ταιριαζει σε πουτανιτσες σαν τον καλο μου.


Στάλθηκε από αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου