Κυριακή 5 Απριλίου 2015

H ανταμοιβή μου

Ξεκίνησα να γράφω αυτή την ιστορία κατόπιν απαίτησης της Αφέντρας μου.
Είναι η περιγραφή για το τι μου έκανε τις προάλλες σα σκλάβα της και με ποιο τρόπο με εκπαίδευσε όπως ήθελε εκείνη.
Είμαι η σκλάβα Φοίβη, σχεδόν 1.80 ψηλή, με λεπτό γυμνασμένο σώμα και μακρυά καστανά μαλλιά.
Η μέρα ξεκίνησε με εμένα να κάνω μπάνιο και να ξυρίζομαι σόλο μου το σώμα. Η διαταγή ήταν σαφέστατη, για κάθε τρίχα που θα έβρισκε πάνω μου, θα με μαστίγωνε αλύπητα.
Αφού τέλειωσα και με επιθεώρησε, ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, με διέταξε να πάω στο κρεββάτι της και να φορέσω ότι μου είχε ετοιμάσει.
Βρήκα ένα κόκκινο κορσέ που ευτυχώς έδενε μπροστά κι έτσι θα μπορούσα να τον φορέσω, ένα ασορτί κυλοτάκι, μαύρες κάλτσες, ένα κοντό μαύρο σατέν φουστάνι και ένα ζευγάρι δεκάποντες γόβες.
Όσο ντυνόμουν, εκείνη μου φώναξε απτο σαλόνι, όταν είσαι έτοιμη γονάτισε στο πάτωμα και περίμενέ με εκεί τσούλα
Μάλιστα Αφέντρα απάντησα και συνέχισα να ντύνομαι.
Μετά από αρκετή ώρα με εμένα γονατισμένο στο πάτωμα, άκουσα τα τακούνια της στο παρκέ.
Ήρθε και στάθηκε μπροστά μου κι αμέσως άρχισα να γλείφω τις μαύρες λουστρίνι γόβες της.
Τα χέρια σου με διέταξε και μόλις τα τέντωσα μπροστά μου τα έδεσε με μεταλικές χειροπέδες.
Σήκωσε μπροστά μου τη φούστα της και κατέβασε το κιλοτάκι που φορούσε όλη μέρα στο γραφείο της, το κράτησε στο χέρι και μου το έφερε στο πρόσωπό μου, το έτριψε πάνω μου και μετά το πέταξε στο πάτωμα μπροστά μου.
Μύρισέ το σκύλα με διέταξε κι αμέσως εκτέλεσα τη διαταγή της.
Με κοίταζε από πάνω, μου έτριβε το πρόσωπο πάνω στο υγρό βρακάκι της μέχρι κάποια στιγμή με έπιασε απ τα μαλλιά, με ανασήκωσε και με διέταξε να ανοίξω το στόμα μου.
Πήρε το κιλοτάκι της και μου το έχωσε μέσα. Πήγε στην κουζίνα κι επέστρεψε με ένα κομάτι μονοτική ταινεία, μου έκλεισε το στόμα κι έτσι έμεινα μπουκωμένος με το βρακάκι της.
Στη συνέχεια μου έδεσε ένα κολάρο στο λαιμό και του προσάρμοσε μια λεπτή αλυσίδα.
Έπιασε την αλυσίδα κι άρχισε να με τραβάει, προχώρα σκύλα, μου φώναζε αλλά οι χειροπέδες δε με άφηναν να κάνω μεγάλες κινήσεις με τα χέρια μου.
Με πήγε έτσι βόλτα σε ολόκληρο το σπίτι.
Όταν περάσαμε δεύτερη βόλτα από το σαλόνι με έστησε στον καναπέ στα τέσσερα και με διέταξε να μην κινηθώ. Την άκουσα να απομακρύνεται και μετά από λίγο να επιστρέφει κοντά μου. Έσκυψε πίσω μου, σήκωσε το φουστανάκι μου, τράβηξε στο πλάι το κιλοτάκι κι αφού λίπανε την τρυπούλα μου μου έχωσε μέσα μια τάπα.
Από το μέγεθος και το σχήμα κατάλαβα πως ήταν κάποια από τις μικρές της συλλογής της.
Μου τακτοποίησε πάλι το κιλοτάκι και μου κατέβασε το φουστάνι.
Πάμε μου είπε και πιάνοντάς την αλυσίδα συνέχισε τη βόλτα στο σπίτι, μπροστά εκείνη κι εγώ πίσω της στα τέσσερα.
Παρά το σχετικά μικρό μέγεθος της τάπας μέσα μου, έκανε τη δουλειά της, σε κάθε μου βήμα μου με άνοιγε και μου έστελνε κύματα ελαφρού πόνου και καύλας.
Στο μπάνιο, με διέταξε, ξέρεις τι θέλω από σένα, και με τράβηξε προς εκεί.
Με έβαλε στα τέσσερα δίπλα στη μπανιέρα πάνω στο χαλάκι, τράβηξε την ταινία απ το στόμα μου και έβγαλε από μέσα το κιλοτάκι της. Το έβαλε στα άπλυτα για να το πλύνω μαζί με τα υπόλοιπα όπως είπε. Σήκωσε το καπάκι της τουαλέτας, ανέβασε τη φούστα στη μέση της και κατέβασε το κιλοτάκι της στα γόνατά της, μάλλον είχε φορέσει καθαρό όταν είχε φύγει από κοντά μου για να φέρει την τάπα.
Άρχισε να κατουράει ενώ τα μάτια της έλαμπαν από προσμονή γι αυτό που θα επακολουθούσε.
Με κοίταζε καυλωνένη και στα χέρια της έπαιζε την αλυσίδα μου και την τέντωνε ελαφρά.
Ήταν κάτι που το ήθελε πολύ και με προετοίμαζε εδώ και καιρό λεκτικά για το τι θέλει να κάνω.
Εγώ άκουσα τα υγρά της να τρέχουν και πια ήμουν έτοιμος για ότι κι αν ζητούσε.
Όταν έπεσαν και οι τελευταίες σταγόνες της με τράβηξε κοντά της.
Ήρθε η ώρα τσουλίτσα, μου είπε και κάθησε στο έξω μέρος της λεκάνης, κατέβασε εντελώς το κιλοτάκι κι αφού το κλώτσησε με το πόδι της, άνοιξε διάπλατα τα πόδια της.
Γλύψε με, με διέταξε, καθάρισέ με εντελώς πουτανάκι μου.
Δειλά ακούμπησα τη γλώσσα μου στα μουνόχειλά της και μάζεψα τις πρώτες σταγόνες των ούρων της. Αλμυρή γεύση κατέκλυσε το στόμα μου αλλά υπάκουα συνέχισα να τη γλύφω.
Αφού μάζεψα και την τελευταία σταγόνα εκείνη με τράβηξε από την αλυσίδα πιο κοντά της.
Γνωρίζοντας πολύ καλά τι έπρεπε να κάνω έχωσα τη γλώσσα μου βαθιά στο υγρό και καυτό της μουνάκι. Ρούφαγα άπληστα τα υγρά της και τη γάμαγα με τη γλώσσα μου.
Αυτό συνεχίστηκε μέχρι που έσφιξε τα πόδια της γύρω από το κεφάλι μου και με σπασμούς έχυσε στο στόμα  μου.
Ρούφηξα όλα της τα υγρά και τότε με έσπρωξε από κοντά της.
Αφού συνήλθε, σηκώθηκε, μάζεψε το κιλοτάκι της και το φόρεσε και πιάνοντας την αλυσίδα με τράβηξε.
Πάμε σκυλίτσα μου, μου είπε, για πρώτη φορά τα πήγες καλά, αλλά σύντομα θα μάθεις να τα πίνεις κιόλας κι όχι μόνο να με καθαρίζεις.
Μάλιστα απάντησα και την ακολούθησα στα τέσσερα.
Μπροστά εκείνη με την αλυσίδα στα χερια να με τραβάει, πίσω της εγώ στα τέσσερα να την ακολουθώ με οδήγησε στην κρεββατοκάμαρα.
Ανέβα στο κρεββάτι και στήσου με διέταξε.
Ακολούθησα τις διαταγές της και στήθηκα στα τέσσερα πάνω στο κρεββάτι.
Εκείνη ήρθε δίπλα μου και μου έδεσε τα χέρια στα κάγκελα του κρεβατιού με μεταλικές χειροπέδες και στη συνέχεια πήγε στα πόδια μου όπου τα έδεσε με δερμάτινες χειροπέδες το καθένα.
Άνοιξε κι άλλο τα πόδια σου με διέταξε και τότε στερέωσε τις χειροπέδες στα δυο άκρα μιας χοντρής ξύλινης μπάρας, έτσι τα πόδια μου πια έμεναν υποχρεωτικά δεμένα ορθάνοιχτα.
Μου σήκωσε το φουστανάκι μου ψηλά, τράβηξε το σρινγκ προς τα πάνω μέχρι που χώθηκε η λωρίδα του στο κωλαράκι μου και ταυτόχρονα μου έσφιγγε τα αρχίδια και τον πούτσο μου.
Με χάιδεψε απαλά και τρυφερά και ξαφνικά το χέρι της προσγειώθηκε με δύναμη στο στημένο κώλο μου. Αυτό έγινε αρκετές φορές μέχρι που ένοιωθα τον κώλο μου να κοκκινίζει και να ζεσταίνεται.
Σιγανά βογγητά άρχισαν να βγαίνουν από το στόμα μου από τα απανωτά της χτυπήματα.
Την ένοιωσα να σηκώνεται και να ανοίγει τη ντουλάπα η οποία ήταν ακριβώς πίσω μου κι έτσι δε μπορούσα να δω τι έκανε.
Παρακαλούσα να έπαιρνε κάποιο από τα στραπόν της κι όχι κανένα μαστίγιο.
Έφυγε προς το σαλόνι από όσο μπορούσα να καταλάβω από τον ήχο των τακουνιών της κι αμέσως μετά μουσική ακούστηκε, πιο δυνατά από ότι συνηθίζαμε να ακούμε.
Ξαναγύρισε πίσω μου, πάλι κάτι έκανε στη ντουλάπα.
Είσαι έτοιμη; με ρώτησε μετά από λίγο.
Μάλιστα απάντησα με σκυμένο κεφάλι στο σεντόνι και την καρδιά μου να χτυπά τρελά για το τι θα ακολουθούσε.
Κάτι λεπτό και μακρύ με έσκισε στα δύο.
Ούρλιαξα σχεδόν από τον πόνο αλλά αυτό δεν την πτόησε καθόλου.
Μέχρι να πάρω μια ανάσα από το χτύπημα ακολούθησε και δεύετερο κι αμέσως μετά και τρίτο.
Ένοιωθα το κορμί μου να καίγεται.
Φώναζα κι έτρεμα από τον πόνο.
Φώναξε όσο θέλεις σκύλα, αυτό θέλω, να μου προσφέρεις τον πόνο σου καριόλα μου είπε εκείνη.
Με τρελαίνει να πονάς για μένα, επειδή εγώ το θέλω, επειδή μου αρέσει, επειδή εγώ αποφασίζω να πονέσεις, πότε θα πονέσεις και πόσο θα πονέσεις.
Ήρθε δίπλα μου, με άρπαξε από τα μαλλιά και μου έχωσε μπροστά στο πρόσωπό μου το όργανο του βασανισμού μου.
Ήταν ένα πανέμορφο ομολογουμένως μακρύ μαστίγιο με δερμάτινη χοντρή λαβή, αυτά που λέγονται bull whip.
Φίλησε το με διέταξε, ευχαρίστησέ το που σε αγγίζει βρωμιάρα.
Έκανα ότι με διέταξε μέχρι που ικανοποιήθηκεκι αφού μου πίεσε το κεφάλι πάλι στο σεντόνι, τράβηξε το φουστάνι μου προς τα πάνω μέχρι που σκέπασε εντελώς το κεφάλι μου κι έφυγε από δίπλα μου.
Ακολουθησε σιωπή για λίγα δευτερόλεπτα, μάλλον κάτι σκέφτονταν και όντως μετά από λίγο ήρθε από πάνω μου και περνώντας τα χέρια της από κάτω μου μου έλυσε κι έβγαλε τον κορσέ.
Τώρα είσαι έτοιμη είπε, έτσι όπως σε θέλω.
Μέχρι να καταλάβω τι ενοούσε το μαστίγιο έσκασε στην πλάτη μου και τυλίχτηκε στο στέρνο μου. Ούρλιαξα και πάλι από τον εντονο πόνο.
Έτσι σκύλα, φώναξε κι άλλο πουτάνα μου είπε και τραβόντας το το κατέβασε με δύναμη στο στημένο κώλο μου.
Μετά σειρά είχαν τα μπούτια μου και πάλι ο κώλος μου, η μέση μου, η πλάτη μου, πάλι και πάλι.
Κάποια στιγμή πια δεν ένοιωθα καν τον πόνο, όλα ήταν θολά γύρω μου, σα μέσα σε όνειρο την άκουγα να μου λέει έτσι γαμιόλα, ούρλιαξε, δως μου τον πόνο σου σκύλα.
Ένοιωθα ολόκληρο το κορμί μου κομματιασμένο, παραδομένο, δικό της κι αυτό παρά τον έντονο πόνο είχε και μια λυτρωτική χαρά. Της δινόμουν όσο ποτέ.
Κάποια στιγμή σταμάτησε και πέταξε το μαστίγιο στο πάτωμα, με το φόρεμα στο κεφάλι μου δεν καταλάβαινα τι έκανε αλλά άκουσα ρούχα και υπέθεσα πως γδυνόταν.
Σύντομα ανέβηκε στο κρεββάτι πίσω μου και τραβόντας μου δυνατά το αραχνοϋφαντο κιλοτάκι μου το έσκισε.
Πουτάνες σαν εσένα δε χρειάζονται βρακί μου είπε, πρέπει να είναι μονίμως διαθέσιμες.
Μου τράβηξε την τάπα που τόση ώρα με προετοίμαζε, έφτυσε στην κωλοτρυπίδα μου και χωρίς άλλη προετοιμασία έσπρωξε μέσα κάτι χοντρό και ελαστικό. Από το μέγεθός του σε συνδυασμό πως τα χέρια της ήταν ελεύθερα και με γράπωσαν γερά από τη μέση κατάλαβα πως είχε φορέσει το χοντρό μάυρο στραπόν της.
Ένα καυλί 25 πόντους μακρύ, χοντρό και ελαστικό σαν αληθινό.
Τώρα θα πέσει άγρια πούτσα γαμιόλα μου είπε και με κάρφωσε με το παλούκι της.
Πρέπει να μου έχωσε το μισό με τη μία γιατί το ένοιωθα να με σκίζει στα δύο.
Εκείνη αντί να σταματήσει συνέχιζε να με κρατάει δυνατά από τη μέση και να σπρώχνει.
Έτσι σε θέλω πουτάνα, το πήρες ολόκληρο μου είπε κι ένοιωθα το κορμί της κολημένο πίσω μου.
Μέχρι να συνηθίσω τον τεράστιο εισβολέα που με διακόρευε κυριολεκτικά εκείνη άρχισε να το τραβάει προς τα έξω και λίγο πριν βγει και το χοντρό του πουτσοκέφαλο το ξανακάρφωσε ολόκληρο δυνατά μέσα μου.
Πάλι και πάλι με όλο και πιο γρήγορο ρυθμό με ξέσκιζε, με ξεκώλιαζε κυριολεκτικά.
Μετά από άγριο ξεκώλιασμα με έριξε μπρούμητα με το βάρος του κορμιού της και πιάνοντάς με από τα μαλλιά με ίππευε κανονικά σα φοράδα.
Μου κάρφωνε ολόκληρο το καυλί της μέσα μου με εμένα κολημένο στο στρώμα και τα πόδια μου δεμένα ορθάνοιχτα.
Πάρτα πουτάνα φώναξε κάποια στιγμή και καρφώθηκε ολόκληρη μέσα μου, σε χύσω ψώλα, σε γκαστρώνω βρωμόμουνο, πάρτα μουνί.
Ένοιωθα το κορμί της να τρέμει και την τρύπα μου ορθάνοιχτη και ταπωμένη απ το παλούκι της.
Έμεινε έτσι πεσμένη πάνω μου για ώρα μέχρι που συνήλθε, βγήκε από μέσα μου κι ανασηκώθηκε.
Εγώ έμεινα πεσμένος μπρούμητα κυριολεκτικά διαλυμένος από το μαστίγωμα και το γαμήσι.
Με γύρισε ανάσκελα κι αφού μου σκέπασε το πρόσωπό μου με το φουστανάκι μου, πήρε το καυλί μου στο στόμα της. Δεν άργησε να το κάνει να σκληρύνει για εκείνη.
Ανέβηκε πάνω μου και καρφώθηκε στο στητό πούτσο μου.
Άρχισε να γαμιέται με εμένα δεμένο ανάσκελα, παραδομένο στα θέλω της.
Μου τράβαγε και μου έστριβε τις ρώγες ξέροντας πως αυτό θα με κάνει να χύσω ακόμη πιο γρήγορα.
Κι όντως σε λίγο μου ήταν αδύνατο να αντέξω άλλο κι αφού την ενημέρωσα πως θα χύσω, χύσε πουτάνα μου είπε χύσε, δώστα μου κι αυτά μου ανήκουν.
Συνέχισε να καρφώνεται ακόμη πιο γρήγορα και δυνατά πάνω στον πούτσο μου μέχρι που πια δεν άντεξα άλλο και με απανωτές ριπές άδειασα ολόκληρος μέσα στο μουνί της.
Εκείνη έχυσε για μια ακόμη φορά και ξέπνοη πια έπεσε πάνω μου με το καυλί μου χωμένο ακόμη μέσα της.
Μετά από λίγη ώρα μου τράβηξε το φορεματάκι όσο ψηλά επέτρεπαν τα δεμένα χέρια μου έτσι που αποκαλύφθηκε το πρόσωπό μου.
Τραβήχτηκε απ τον πεσμένο πούτσο κι ανέβηκε στο στέρνο μου κι απο εκεί στο στόμα μου.
Γλύψε με σκύλα μου με διέταξε, καθάρισέ με, εσύ με λέρωσες.
Άρχισα με τη γλώσσα μου να γλύφω και να καθαρίζω το μουνί της από τα χυσια μου ανακατεμένα με τα δικά της υγρά μέχρι που ρούφηξα και κατάπια και την τελευταία σταγόνα.
Τότε και μόνο σηκώθηκε απο πάνω μου κι αφού με έλυσε μου είπε ήσουν υπέροχη τσουλίτσα μου. Ήρθε η ώρα για την ανταμοιβή σου.
Πήγε στη ντουλάπα και γύρισε με δυο τσάντες, αυτά είναι για σένα μικρή μου.
Τα άνοιξα και έπαθα κυριολεκτικά πλάκα.
Στην πρώτη ήταν μια καστανή περούκα κυριολεκτικά πανέμορφη, λευκά εσώρουχα, σουτιέν, κιλοτάκι, ζαρτιέρες και κάλτσες, όλα ασορτί κι ένα σετ καλλυντικά κραγιόν, ρουζ και μάσκαρα.
Στην άλλη τσάντα ένοιωσα την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή από το θέαμα που αντίκρυσα, ένα ραφινάτο λευκό δαντελένιο κορσέ, ένα κοντό νυφικό φόρεμα και περίτεχνες ασημένιες ψηλοτάκουνες γόβες.
Την κοίτζα μη μπορώντας να αρθρώσω λέξη.
Αυτά είναι για σένα μικρή μου, ήρθε η ώρα το κοριτσάκι να γίνει νυφούλα και μετά επίσημα πια γυναίκα μου.

Το τι έγινε τη μέρα του γάμου μας θα σας το διηγηθώ άλλη στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου