Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Η Θεσσαλονικιά

Εδω και αρκετο καιρο μιλαγα στο ιντερνετ σ ενα τσατ με μια αφεντρα απ τη Θεσσαλονικη. Με τα πολλα κι αφου γνωριστηκαμε και καναμε πολλα μεσω του υπολογιστη αποφασισα να ανεβω ενα Σαββατοκυριακο να βρεθουμε απο κοντα.
Ειχα δει μονο φωτογραφιες που μου ειχε στειλει κι ειχα ακουσει τη φωνη της στο τηλεφωνο.
Σαββατο πρωι με περιμενε με το αυτοκινητο της στο αεροδρομιο. Απο κοντα ηταν ακομη πιο ομορφη απ οτι στις φωτογραφιες. Εντυπωσιακη ψηλη ξανθια τριανταρα με υπεροχο σωμα.
Ξεκινησαμε και μετα τις τυπικες ερωτησεις πως ηταν το ταξιδι μου κ.λ.π. διαπιστωσα πως αντι να πηγαινουμε προς το κεντρο απομακρυνομασταν.
Τι ρωτησα που πηγαιναμε αλλα με κοιταξε με ενα αυστηρο βλεμμα και μου ειπε πως εκεινη κανει τις ερωτησεις κι εγω καλα θα κανω μονο να απανταω σ οτι με ρωταει.
Μετα απο αρκετη ωρα φτασαμε σ ενα χωριουδακι οπου και σταματησαμε μπροστα σ ενα σπιτι. Εκανε τον κυκλο του με το αυτοκινητο και παρκαρε στο πισω μερος του.
Αυτο ηταν το τελευταιο που ειδα απ την περιοχη γιατι αμεσως μετα ανοιξε το ντουλαπακι εβγαλε απο μεσα ενα μαντηλι και μου εδεσε τα ματια.
Υστερα μου περασε χειροπεδες στα χερια μου και κατεβηκε.
Υστερα απο λιγη ωρα ηρθε, ανοιξε την πορτα μου και τραβωντας με απ τα μαλλια με εβγαλε εξω και με οδηγησε μεσα στο σπιτι.
Απ τη μυρωδια της κλεισουρας καταλαβα πως ηταν καποιο εξοχικο που δεν χρησιμοποιουνταν απο κανεναν τον περισσοτερο καιρο.
Με εσπρωξε απ τους ωμους και με διεταξε να γονατισω στο πατωμα του δωματιου.
Κι ολα αυτα χωρις να μου πει ουτε λεξη. Αυτο με εκανε να ανησυχω. Ενταξει, στο ιντερνετ δε φαινοταν καμια διεστραμενη, αλλα ποτε δεν ξερεις. Και τωρα ημουν στο πουθενα δεμενος και τυφλωμενος με μια αγνωστη, αφημενος στο ελεος της.
MEINE ETΣI με διεταξε, με εμενα γονατισμενο στο πατωμα, και μετα παλι σιωπη. Το μονο που ακουγοταν ηταν τα βηματα της που αλλοτε πλησιαζαν κι αλλοτε απομακρυνονταν. Κατι ετοιμαζε, αλλα τι; φοβομουν αλλα κι αδημονουσα για τη συνεχεια.
Καποια στιγμη μετα απο αρκετη ωρα ακουσα τα βηματα να ερχονται ολο και πιο κοντα μου και σταματησαν μπροστα μου. Ανασηκωσα το κεφαλι να τη δω ξεχνοντας πως ειχα δεμενα ματια. Το χερι της αγγιξε ελαφρα το προσωπο μου και προλαβα και το φιλησα στην προσπαθεια μου να την χαροποιησω και να ειναι επιεικης μαζι μου.
MHN ANHΣYXEIΣ ΣKΛABE MOY, EIΣAI ΣTA XEPIA MOY KAI ΘA ΠEPAΣEIΣ KAΛA, APKEI NA EIΣAI YΠAKOYOΣ μου ειπε και μου ελυσε το μαντηλι απ τα ματια μου και μετα μου εβγαλε τις χειροπεδες.
Μου εβαλε τα δαχτυλα του χεριου της στο στομα μου κι αρχισα να τα φιλαω και να τα γλειφω ενω εκεινη χαμογελαγε ικανοποιημενη.
OΛA OΣA EIΠAME AYTO TON KAIPO ΣHMEPA ΘA ΓINOYN ΠPAΓMATIKOTHTA ΣKΛABE MOY. TO MONO ΠOY ΠPEΠEI NA XEIΣ ΣTO MYAΛO ΣOY KI EINAI KI H BAΣIKH ΣOY ΠPOTEPAIOTHTA EINAI H IKANOΠOIHΣH MOY. ME KATAΛABEΣ;
Κουνησα πειθηνια καταφατικα το κεφαλι και συνεχισα να γλειφω τα δαχτυλα της.
ΩPAIA, TΩPA ΣHKΩ KAI ΓΔYΣOY με διεταξε με πιο αυστηρη φωνη.
Ακουλουθησα τη διαταγη της και σταθηκα μπροστα της γυμνος με κατεβασμενο κεφαλι.
Αρχισε να περιφερεται γυρω μου και να με επιθεωρει, να με κοιταζει σαν σαρκοβορο θηλαστικο. Αγγιζε το κορμι μου, ζυγιζε στα χερια της τα αρχιδια μου, επιανε το καυλι μου που ειχε αρχισε να μεγαλωνει, τσιμπαγε ελαφρα τις ρωγες μου.
ΣTA TEΣΣEPA, TΩPA ΘEΛΩ NA EΛEΓΞΩ AN ONTΩΣ EIΣAI ΠAPΘENOΣ OΠΩΣ EΛEΓEΣ.
Γονατισα και στηθηκα στα τεσσερα ενω εκεινη εσκυψε πισω μου κι αφου εσφιξε τα κωλομαγουλα μου τα τραβηξε και τα ανοιξε να δει την οντως παρθενα κωλοτρυπιδα μου.
Ολα ειχαν ξεκινησει σαν παιχνιδι, απο απλη περιεργεια, και να που τωρα ημουν γυμνος στημενος στα τεσσερα μπροστα σε μια γυναικα που μου εχωνε κωλοδαχτυλο.
Βογγηξα σιγανα απ το ελαφρο τσουξιμο που μου προκαλεσε.
Πηγα να γυρισω τα κεφαλι να δω τι ακριβως μου εκανε αλλα δεν προλαβα. Μια κλωτσια στον κωλο μου με τη γοβα της με σταματησε.
MHN KOITAΞEIΣ TΣOYΛA MEXPI NA ΣOY ΔΩΣΩ EΓΩ THN AΔEIA. MHN ΞEXNAΣ ΠΩΣ YΠOΣXEΘHKEΣ ΠΩΣ ΘA EIΣAI YΠAKOYH.
Εσκυψα το κεφαλι κατω, ναι, το ειχα υποσχεθει. Στα παιχνιδια μας στο ιντερνετ ειχαμε παιξει μερικες φορες εγω τη σκλαβα κι εκεινη την αφεντρα. Μου ελεγε πως θα με εκανε πουτανα και το απολαμβανα εκ του ασφαλους καθισμενος μπροστα στο pc μου.
Τωρα ομως ηταν διαφορετικα τα πραγματα.
NA TO BAΛEIΣ KAΛA ΣTO MYAΛO ΣOY, AYTO TO ΔIHMEPO ΠOY ΘA EIΣAI ΣTA XEPIA MOY, H MONH ΣOY ΠPOTEPAIOTHTA ΔEN EINAI TI ΣOY APEΣEI EΣENA AΛΛA TI APEΣEI ΣE MENA μου ειπε αποτομα και μου εριξε μια σφαλιαρα στον κωλο μου.
ΔE ΘA ΣKEΦTEΣAI TIΠOTE ΓIA TON EAYTO ΣOY AΛΛA ΓIA MENA KAI MONO. EΓΩ EIMAI EΣY KI EΣY EIΣAI ENA TIΠOTA, MIA ΠPOEKTAΣH TOY EAYTOY MOY.
Κουνησα καταφατικα το κεφαλι αλλα δεχτηκα μια ακομη κλωτσια στον κωλο μου.
ΘA MOY AΠANTA OTAN ΣOY ΛEΩ KATI KAI ΔE ΘA KOYNAΣ TO KEΦAΛI ΣOY.
Μαλιστα, ειπα χαμηλοφωνα προσπαθοντας ακομη να χωνεψω την κατασταση στην οποια ειχα μπλεξει.
ΓYPNA TO ΠPOΣΩΠO ΣOY NA ΣE ΔΩ.
Γυρισα και την κοιταξα αλλα αμεσως δεχτηκα μια σφαλιαρα στο προσωπο μου.
MH ME ΞANAKOITAΞEIΣ ΣTA MATIA, EKTOΣ AN ΣOY ΔΩΣΩ EΓΩ THN AΔEIA ΣKΛABE.
Mαλιστα, ειπα παλι κοιτωντας αυτη τη φορα στον τοιχο στο πλαι.
Μια ακομη σφαλιαρα προσγειωθηκε στο μαγουλο μου.
MAΛIΣTA KYPIA, MAΛAKA. AΛΛA ΘA ΣE ΣTPΩΣΩ, ΠOY ΘA ΠAΣ.
Μαλιστα KYPIA ειπα πιο δυνατα αυτη τη φορα ελπιζοντας να ηρεμησει με την υποταγη μου.
KAI TΩPA ΓΛEIΨE MOY TA ΠAΠOYTΣIA. ΘEΛΩ NA ΓYAΛIΣOYN ειπε και σταθηκε ορθια μπροστα μου. Αμεσως εσκυψα κι αρχισα να γλειφω τις γοβες της ενω εκεινη καθε τοσο εκανε κι ενα δυο βηματα κι εγω στα τεσσερα την ακολουθουσα και συνεχιζα το γλειψιμο.
Ετσι φτασαμε στο σαλονι του σπιτιου με εμενα να μπουσουλαω και να γλειφω τις γοβες της κι εκεινη να προχωραει και να στριβει καθε φορα τα ποδια της ετσι ωστε να τις γυαλισω σε καθε σημειο τους.
Εκεινη καθησε στον καναπε κι εγω εμεινα στο πατωμα μπροστα της να γλειφω ακομη ασταματητα το δερμα που ειχε γυαλισει κι ειχε μουσκεψει απ τα σαλλια μου.
ΩPAIA, EKANEΣ KAΛH ΔOYΛEIA. KAI TΩPA XAMHΛΩΣE TO KEΦAΛI ΣOY NA AKOYMΠHΣEI ΣTO ΠATΩMA KAI ΣTHΣE ΨHΛA TO KΩΛAPAKI ΣOY με διεταξε και σηκωθηκε απ τον καναπε.
Mαλιστα KYPIA απαντησα κι εκενα οτι με διεταξε.
XPAAAAAΠΠΠΠΠΠΠ ενας δαιμονισμενος πονος με εσφαξε. Ουρλιαξα απ τον εντονο και ξαφνικο πονο.
ΣKAΣE ΣKΛABE ΘA ΦAΣ KI AΛΛEΣ ειπε και μου προσγειωσε με δυναμη το μαστιγιο αλλη μια φορα στον κωλο μου.
Γιατι KYPIA; τι εκανα; ειπα με πνιγμενη φωνη απ τον πονο.
TIΠOTE ΣKΛABE. MOY APEΣEI. MOY APEΣEI NA ΣE ΔEPNΩ KAI ΘA ΣE ΔEPNΩ OΠOTE ΘEΛΩ.
Mαλιστα KYPIA αποδεχτηκα με τρεμαμενη φωνη κι επεσα στο πατωμα ενω το μαστιγιο σηκωνοταν και ξαναπεφτε πανω στον κωλο μου ακαταπαυστα.
Αυτο συνεχιστηκε για ωρα μ εμενα να δεχομαι πια αδιαμαρτυρητα τα χτυπηματα και να νιωθω τον κωλο μου να με καιει και να μουδιαζει.
Καποια στιγμη κουραστηκε να με μαστιγωνει και καθισε στον καναπε, σηκωσε τη φουστα της κι ανοιξε διαπλατα τα ποδια της.
Με διεταξε να παω κοντα της και να τη γλειψω οσο καλυτερα μπορουσα.
Μαζεψα οσες δυναμεις μου ειχαν απομεινει και κυριολεκτικα συρθηκα μεχρι τον καναπε. Χωθηκα αναμεσα στα ποδια της κι ανασηκωσα το κεφαλι μου.
Εκεινη τραβηξε στην ακρη το κοκκινο δαντελενιο κιλοτακι της και μπροστα στα ματια μου εμφανιστηκε ενα υπεροχο ξανθο κοντοκουρεμενο μουνακι με λεπτα υγρα μουνοχειλα.
Αρχισα να τα πιπιλαω να τα γλειφω να τα ρουφαω και στη συνεχεια αναζητησα με τη γλωσσα μου την κλειτοριδα της και μετα την υγρη της μουνοτρυπα.
Χωθηκα μεσα της ενω εκεινη πιανοντας με απ τα μαλλια με καθοδηγουσε. Με πιεζε αλλοτε στην κλειτοριδα της κι αλλοτε πιο κατω με τη γλωσσα μου να χωνεται μεσα της και να γαμαει το μουνακι της που ειχε πλυμηρισει απ τα υγρα της καυλας της.
Η αναπνοη της γινοταν πιο βαρια, πιο κοφτη, πιο εντονη μεχρι που καποια στιγμη εμεινε ακινητη, με τραβηξε και με κολλησε πανω στη μουνοτρυπα της κι ενας χυμαρος απο καυτα μουνοχυματα με πλυμηρισε.
Ετρεμε, χτυπιοταν, το κορμι της συσπαζοταν ολοκληρο κι αδειαζε τα υγρα της στο στομα μου.
Κι εγω ρουφαγα, εγλειφα και καταπινα ασταματητα.
Ξαφνικα κι ενω μαζευα τις τελευταιες σταγονες της απ τα μουνοχειλα της με εσπρωξε κι επεσα πισω στο πατωμα. Εκλεισε τα ποδια της και κουλουριαστηκε στον καναπε προσπαθοντας να ξαναβρει την ανασα της και την αυτοκυριαρχια της.
Εγω εμεινα στο πατωμα με τη γευση του μουνιου της στο στομα μου και περιμενα την κυρια μου να συνερθει.
Μετα απο κανενα πενταλεπτο σηκωθηκε με ενα χαμογελο ικανοποιησης, καυλας αποχαυνωσης να ειναι σ ολοκληρο το προσωπο της.
Με διεταξε να γυρισω παλι μπρουμητα κι ακουσα τα βηματα της να απομακρυνονται.
Μετα απο λιφο γυρισε παλι κοντα μου και την ενιωσα να γονατιζει πισω μου. Αρχισε να μου χαιδευει τα κωλομαγουλα μου και να τους δινει ελαφρα μπατσακια.
Τα τραβηξε και τα ανοιξε διαπλατα και τοτε η γλωσσα της αγγιξε την κωλοτρυπιδα μου.
Τιναχτηκα απ την επαφη της γλωσσας της. Πηρε φωτια το κορμι μου.
Εκεινη συνεχισε να με γλειφει και σιγα σιγα να μου χωνει τη γλωσσα της μεσα μου και να μου παραβιαζει την παρθενα τρυπα μου.
Μαζι με τη γλωσσα της ενα δαχυλο αρχισε να μπαινει και να στριφογυριζει ελαφρα και προσεκτικα. Σε λιγο προστεθηκε και δευτερο και πια με γαμαγε πιο γρηγορα. Τα μπαινοβγαζε, τα ανοιγε σαν ψαλιδακι και μου ελεγε πως σε λιγο θα μου παρει την παρθενια μου, πως θα με κανει πουτανα κι αλλα τετοια που εγω χαμενος μεσα σ αυτη την πρωτογνωρη καυλα δεν ξερω ποσα ακουγα και ποσα καταλαβαινα απ οσα ελεγε.
Αυτο που καταλαβα πολυ καλα ηταν καποια στιγμη που τραβηχτηκε και κατι κρυο απλωθηκε στην κωλοτρυπιδα μου.
Η αποτομη αλλαγη απ την καυτη γλωσσα της μ αυτο το κρυο με εκανε να τιναχτω αλλα πριν προλαβω να πω η να κανω κατι, κατι μεγαλο αρχισε να πιεζει την τρυπα μου.
ΓYPNA NA ΔEIΣ TON ΓAMIA ΣOY ΣKΛABA με διεταξε και γυρισα το κεφαλι οσο μπορουσα.
Ηταν γυμνη με ενα σωμα υπεροχο και δυο στητα πανεμορφα βυζια με ρωγες φουσκωμενες απ την καυλα που πεταγοταν εξω.
Αυτο ομως που ηταν ξενο πανω της ηταν ενα καυλι που ειχε δεσει στη μεση της. Ενας μαυρος πλαστικος πουτσος που εκανε αντιθεση με το λευκο σωμα της και τα ξανθα μαλλια της.
Ενας μαυρος πουτσος γυαλιστερος και χοντρος που τον πιεζε στην κωλοτρυπιδα μου.
Δεν προλαβα ουτε να διαμαρτυρηθω οταν μου τον καρφωσε μεσα μου.
Με ανοιξε, με εσκισε, μου παραβιασε την τρυπα μου σαν αγριος εισβολεας.
Με επιασε απ τη μεση και με τραβηξε προς το μερος της με αποτελεσμα να μπει ακομη πιο βαθια μεσα μου.
EΓINEΣ ΓYNAIKA ΠOYTANAKI MOY μου ψιθυρισε με γλυκια φωνη ΣOY ΠHPA THN ΠAPΘENIA ΣOY. ETOIMAΣOY NA NIΩΣEIΣ ΠΩΣ EINAI NA ΣE ΓAMANE.
Εμεινε λιγο ακινητη να το συνιθησω και στη συνεχεια αρχισε να κινειται σιγα σιγα και απαλα. Μετα τον εντονο πονο απ το σκισιμο αρχισε μια καινουρια καυλα να πλυμηριζει το κορμι μου. Ειχε αρχισει να μου αρεσει.
Και το γαμησι αλλα και τα λογια της με καυλωναν εξισου.
Σφαλιαρες αρχισαν να πεφτουν στα στημενα κωλομερια μου και τωρα πια με βιδωνε με τον πουτσο της. Μπαινοβγαινε γρηγορα, αγρια, δυνατα και η κοιλια της χτυπαγε πανω στον κωλο μου. Μου τον καρφωνε ολοκληρο, τον ξαναβγαζε και τον ξαναχωνε ως τη ριζα του.
Αφου με γαμησε αρκετα ετσι, επεσε απο πανω μου και με γαμαγε με πιο αργες και βαθιες κινησεις και με το ενα χερι της τσιμπαγε τις ρωγες μου, τις τραβαγε και τις εστριβε.
Με τρελαινε, με ελυωνε, με εστελνε σε εναν κοσμο μαγικο που πρωτη φορα αντικρυζα.
Συνεχισε το γαμησι που μου εκανε και αρπαξε τον καυλωμενο πουτσο μου στο χερι της. Δε χρειαστηκα πολυ, με μαλακισε μερικες φορες κι εχυσα ουρλιαζοντας απ την καυλα.
Επεσα στο πατωμα μπρουμητα μ εκεινη απο πανω μου και μεσα μου. Εμεινε εκει με το καυλι της καρφωμενο ακομη μεσα μου.
Με χαιδευε, με φιλαγε και κουνοταν ελαφρα μεσα μου.
Αφου συνηρθαμε λιγο βγηκε απο μεσα μου με πηρε αγκαλια και με φιλησε στο στομα.
HΣOYN YΠEPOXOΣ MΩPO MOY μου ειπε. ΣOY APEΣE;
Πολυ, παρα πολυ, της απαντησα.

KI EMENA, KAI MEXPI AYPIO BPAΔY ΠOY ΘA ΦYΓEIΣ EXOYME NA KANOYME ΠOΛΛA AKOMH…


(Παλιότερη εμπειρία μου)
Φοίβη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου