Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Παιχνίδια με τη Μάρθα

Eχω κατι στο μυαλο μου, για την επετειο μας, μου ειπε η γυναικα μου η Mαρθα.
Μουγκρισα, ανικανος να μιλισω ή να σκεφτω κατι γιατι ταυτοχρονα μου εβαζε λαδι στον καυλωμενο πουτσο μου και τον τρομπαρε αργα και βασανιστικα.
Κοντευω να χυσω, ήταν το μονο που μπορεσα να μουρμουρισω.
Οχι ακομη μου ειπε κι ακαριαια τραβηξε το χερι της. Κρατα τις δυναμεις για το Σαββατο, για την επετειο μας. Κι ετοιμασου να χυσεις οσο καμια φορα μεχρι τωρα. Πιστεψε με.
Αυτο μου το εκανε εδω και δυο βραδια τωρα.
Με εβαζε να καθησω στην πολυθρονα που ειχαμε στην κρεβατοκαμαρα, γονατιζε μπροστα μου, μου επερνε τα αρχιδια στο στομα της και μετα σιγα σιγα και τον πουτσο μου, με καυλωνε, με τρελαινε, αλλα δε μου επετρεπε να χυνω.
Ο πουτσος μου ηταν πια συνεχεια χεδον καυλωμενος και τα αρχιδια μου εβραζαν γεματα χυσια.
Το Σαββατο με εστειλε το πρωι στη δουλεια και μου ειπε να κανω καμια βολτα το απογευμα και να παω πιο αργα για να εχει χρονο να ετοιμαστει για την ιδιαιτερη νυχτα μας.
Πριν φυγω μου εδωσε μια τσαντα και χτυπωντας με παιχνιδιαρικα στο κωλαρακι μου, μου ειπε: μην την ανοιξεις πριν σχολασεις.
Η μερα περασε βασανιστικα αργα αλλα εκανα οπως μου ειπε παρα την περιεργεια μου.
Πηγα στην τουαλετα του μαγαζιου και ανοιξα την τσαντα. Επαθα πλακα.
Μεσα βρηκα ενα λευκο σατεν γυναικειο κιλοτακι κι ενα σημειωμα που εγραφε μονο ΘEΛΩ NA TO ΦOPAΣ OTAN EPΘEIΣ.
Το φορεσα και το ενιωσα να με καυλωνει και να σφιγγει τα ηδη πρησμενα αρχιδια μου και τον πουτσο μου που εξειχε ο μισος απ εξω.
Εκανα με το ζορι μια βολτα στις βιτρινες, ηπια εναν καφε να περασει λιγο ακομη η ωρα και γυρισα σπιτι ανυπομονωντας να δω τι θα γινοταν.
Ανοξα την πορτα αλλα η Mαρθα δε φαινοταν πουθενα. Τα φωτα ηταν σβηστα και μερικα κερια φωτιζαν το χωρο. Οταν συνηθισαν τα ματια μου ειδα πανω στο τραπεζακι του σαλονιου διπλα σ ενα αναμενο κερι ενα ποτηρι σαμπανι. Πλησιασα και διπλα ειδα ενα σημειωμα. Ηπια μια γουλια και το πηρα στα χερια μου και στο φως του κεριου αρχισα να το διαβαζω.
AΠOΨE ΓIOPTAZOYME THN ΠPΩTH ΦOPA ΠOY ΣOY ΔOΘHKA. EKEINH TH NYXTA ME EKANEΣ ΓYNAIKA TPYΦEPA ΓΛYKA KAI YΠOMONETIKA. OTAN ΣE «EIΔA» MOY ΦANHKEΣ TEPAΣTIOΣ KAI TPOMAΞA, AΛΛA EΣY ME KAΘHΣYXAΣEΣ KAI HΣOYN ΠOΛY TPYΦEPOΣ MAZI MOY. ME ΦIΛAΓEΣ ME XAIΔEYEΣ MEXPI ΠOY EPEΘIΣTIKA ΠAPA ΠOΛY. ME EΓΔYΣEΣ ΣIΓA ΣIΓA KAI ME ΠHΓEΣ ΣTO KPEBATI ΣOY. MOY ANOIΞEΣ AΠAΛA TA ΠOΔIA KAI XΩΘHKEΣ ANAMEΣA TOYΣ. ME EΓΛEIΦEΣ KAI ΠIA XTYΠIOMOYN ΣA NA ME ΔIAΠEPNAΓE HΛEKTPIKO PEYMA. ΣTH ΣYNEXEIA ANEBHKEΣ ΠANΩ MOY KAI MΠHKEΣ MEΣA MOY ΠOΛY ΠPOΣEKTIKA. KAI TAYTOXPONA ME ΦIΛAΓEΣ MOY MIΛAΓEΣ ME XAIΔEYEΣ ME EKANEΣ NA NOIΩΘΩ ΠOΛY AΣΦAΛHΣ ΣTA XEPIA ΣOY. KAI OYTE ME EKANEΣ ΓYNAIKA KI AΠO TOTE ΠAPA ΠOΛΛA BPAΔYA ME KANEIΣ NA ΛYΩNΩ KAI NA XYNΩ AΣTAMATHTA ΠANΩ ΣTO YΠEPOXO KAYΛI ΣOY.
AΠOΨE ΘA ΣOY EΠIΣTPEΨΩ TO ΔΩPO ΠOY MOY EKANEΣ EKEINH TH BPAΔIA, ΘA ΣE KANΩ NA TH ΘYMAΣAI OΠΩΣ EΓΩ, ΓIA OΛH THN YΠOΛOIΠH ZΩH MAΣ. AΛΛA ΠPEΠEI NA ME EMΠIΣTEYΘEIΣ EΣY AYTH TH ΦOPA ΓIATI ΘA ΣE ΠAΩ ΣE MEPH ΠOY MEXPI TΩPA ΔEN EXEIΣ ANAKAΛYΨEI.
EΛA ΣTO ΔΩMATIO MAΣ KAI XTYΠA THN ΠOPTA.
H MAPΘA ΣOY.
Εκανα οτι ακριβως μου ειπε και η Mαρθα μου ανοιξε αμεσως. Φοραγε μαυρο παντελονι και μαυρο μπλουζακι απο πανω ενω και σ αυτο το δωματιο το μονο φως ερχοταν απο καποια αρωματικα κερια που πλυμιριζαν το δωματιο με αρωμα βανιλια.
Με αρπαξε στην αγκαλια της και με φιλησε αγρια με τη γλωσσα της να χωνεται ολοκληρη μεσα στο στομα μου.
Το μονο που ειχε αλλαξει μεσα στο δωματιο ηταν οτι ειχε μεταφερει ενα χαμηλο τραπεζακι απ το σαλονι που τωρα ηταν διπλα στο κρεβατι με ενα κερι πανω του.
Τι ειναι ολα αυτα; ρωτησα κοιταζοντας ακομη γυρω γυρω το δωματιο.
Η Mαρθα αγνοησε την ερωτηση μου και συνεχισε να με φιλαει βγαζοντας ταυτοχρονα το μπλουζακι μου και με τα χερια της χαιδευε το στηθος μου. Πηρε στα δοντια της τις ρωγες μου και μου κατεβασε το παντελονι βγαζοντας τον τεραστιο πια πουτσο μου εξω. Τον τραβηξε εξω απ το κιλοτακι της κι αρχισε να τον σφιγγει και να τον χαιδευει.
Πηγε πισω και μου φυθιρισε στ αυτι μου: χαλαρωσε μωρο μου, νιωσε με κι απλα ετοιμασου για μενα. Θα το λατρεψεις το αποψινο μας ταξιδι.
Ποτε δεν ειχα δει ετσι τη Mαρθα μου αλλα μου αρεσε που επερνε τον ελεγχο στα χερια της, την κοιταξα μεσα στα μεγαλα ματια της και ειπα μονο ενα σιγανο: μαλιστα.
Εβγαλε το μπλουζακι της και τραβηξε το κεφαλι μου πανω στις ρωγες του στηθους της. Δε φορουσε καν σουτιεν απο μεσα, κατι που επισης δε συνηθιζε ποτε. Ολο εκπληξεις ηταν.
Ετσι γλυψε με μωρο μου, εισαι πολυ ομορφος με το βρακακι μου. Αληθεια, σου αρεσε που σε εβαλα να το φορεσεις;
Μμμ ναιι ειπα αναμεσα στο γλυψιμο και το δαγκωμα των βυζιων της.
Με φιλαγε στο στομα και μου χαιδευε το γυμνο κωλαρακι μου με το στρινγκ της να χανεται αναμεσα στα κωλομαγουλα μου.
Φτανει μου ειπε και με πηρε απ το χερι και με καθησε στην πολυθρονα της κρεβατοκαμαρας.
Μου ανοιξε τελειως τα ποδια στα μπρατσα της πολυθρονας και γονατισε στο πατωμα μπροστα μου.
Για πρωτη φορα ενιωσα καπως αβολα με τη γυναικα μου. Φοραγα ενα βρακακι της και τωρα η κωλοτρυπιδα μου ηταν μπροστα στα ματια της ενω ο πουτσος μου τεραστιoς εφτανε στο στομαχι μου. Μπορω να το βγαλω; τη ρωτησα κι εννοουσα το βρακακι της.
Η Mαρθα μου εβαλε ενα δαχτυλο στα χειλη μου: Σςςς μου ειπε ασε με να σε καυλωσω οπως θελω εγω.
Χαμηλωσε παλι το κεφαλι της τραβηξε στο πλαι το βρακακι της και τοτε ενιωσα κατι που ουτε καν το ειχα φανταστει. Η γλωσσα της αγγιξε καυτη την κωλοτρυπιδα μου. Την ανεβοκατεβαζε και την επεζε γυρω απ την τρυπουλα μου ενω τα ματια μου γυρισαν αναποδα και μουγκριζα απ την καυλα.
Ηταν η σειρα μου να με διαπερασει ηλεκτρικο ρευμα και θυμηθηκα τα λογια της στο γραμμα και οσα εγιναν τοτε. Παλι πλησιαζα να χυσω και η Mαρθα το καταλαβε απ τα βογγητα μου και σταματησε. Με σηκωσε κι εγω με τρεμαμενα ποδια την ακολουθησα. Με πηγε στο ταπεζακι και με εβαλε να σκυψω πανω του. Αυτη πισω μου, μου κατεβασε το κιλοτακι και μου το εφερε στο προσωπο. Κοιτα το, το μουσκεψες με τα υγρα σου. Εισαι σχεδον ετοιμος, αλλα λειπει ακομη κατι.
Μου ξαναχωσε τη γλωσσα της στο στημενο πια κωλαρακι μου και σιγα σιγα μου εχωσε κι ενα δαχτυλο μεσα μου. Αρχισε να το στριβει αργα και απαλα και σε λιγο εβαλε και δευτερο.
Πως νιωθει το μωρο μου; με ρωτησε.
Το μονο που μπορεσα να ψελισω ηταν: σιγα, σε παρακαλω καντο σιγα.
Αγνοωντας με, εβαλε τα δαχτυλα της βαθια μεσα μου κι αρχισε να τα στριβει και να τα μπαινοβγαζει. Ο πουτσος μου παρολα αυτα εστεκε στητος και τεραστιος.
Μου εχωσε και τριτο δαχτυλο μεσα μου και σχεδον πεταχτηκα απ το τραπεζι απ το σκισιμο.
Ποναω της ειπα, με πονας Mαρθα.
Ο πουτσος σου εχει αλλη γνωμη μου ειπε, κοιτα τον λιγο.
Πραγματι κοιταξα αναμεσα στο κορμι μου και στο τραπεζι τον πουτσο μου καυλωμενο οσο ποτε να σταζει προερωτικα υγρα στο χαλι.
Εισαι πολυ υγρος συνεχισε συντομα θα σε παρω, κανε υπομονη.
Σταματησε και ηρθε μπροστα μου στην αλλη ακρη του μικρου τραπεζιου. Και τωρα γλειψε με μου ειπε.
Ξεκουμπωσα το παντελονι της και το κατεβασα με τη σκεψη ποσο υγρη και καυλωμενη θα ηταν και πως επιτελους θα απολαμβανα το μουνακι της.
Αλλα αντι για το μουνακι της πεταχτηκε μπροστα μου ενας μεγαλος ασπρος πουτσος που ηταν δεμενος στη μεση της. Τα εχασα δεν ηξερα τι να πω και τι να κανω.
Εκεινη γελασε και πηρε απο διπλα ενα λιπαντικο τζελ και μου εβαλε μια μεγαλη ποσοτητα στα χερια μου.
Ελα, απλωσε το στον πουτσο μου, μου ειπε, θελω να σε νιωσω να μου χαιδευεις τον πουτσο μου.
 Δε μπορουσα να παρω τα ματια μου απ τον πουτσο της που εμοιαζε να ειναι προεκταση του κορμιου της. Αχισα να απλωνω το τζελ σε ολο το μεκος του κι η Mαρθα μου πηρε το αλλο χερι και το οδηγησε στο μουνι της. Εσταζε οπως το περιμενα. Χωρις να μου πει τιποτε πηρα υγρα κι απ το μουνι της και τα απλωσα πανω στον πουτσο της.
Αποτραβηχτηκε απο μπροστα μου, πηγε παλι πισω μου και σταθηκε αναμεσα στα ορθανοιχτα ποδια μου. Και τωρα θελω να ανοιξεις για μενα ειπε και πιεσε απαλα το πουτσοκεφαλο της στη τρυπουλα μου.
Εσκυψα οσο γινοταν πανω στο τραπεζι κι ανοιξα τα ποδια μου στην προσπαθεια μου να ανοιξω οσο γινοταν. Αρχισα να παιρνω βαθιες ανασες καθως η πιεση αυξανοταν κι η Mαρθα συνεχισε: πιεσε τον κωλο σου στο καυλι μου, ανοιξε κι αλλο, σπρωξε προς τα μενα.
Καποια στιγμη το πουτσοκεφαλο της με διαπερασε. Μου πηρε την παρθενια σκεφτηκα οσο μουγκριζα απο πονο και καυλα.
Τραβηχτηκε λιγο προς τα εξω, χωρις ευτυχως να βγει και ξαναμπηκε μεσα μου λιγο πιο βαθια αυτη τη φορα. Επεσε απο πανω μου και με ολο της το βαρος αρχισε να μου χωνει τον πουτσο της σιγα σιγα ποντο ποντο ολο και πιο βαθια μεσα στον κωλο μου.
Καποια στιγμη σταματησε κι απο οτι καταλαβα ειχε μπει ολοκληρο. Ποναγα βογγαγα αλλα ειχε και μια καινουρια διαφορετικη αισθηση που ειχα αρχισει να μου αρεσει.
Η Mαρθα εμεινε ακινητη για λιγο για να το συνηθισω οπως ειπε κιαι στη συνεχεια ανασηκωθηκε λιγο με επιασε απ τη μεση κι αρχισε να με γαμαει. Στην αρχη πολυ αργα και προσεκτικα αλλα στη συνεχεια πιο γρηγορα πιο βιαια πιο δυνατα.
Το κορμι μου τρανταζονταν κι εκεινη συνεχισε να με εχει πανω στο τραπεζι και τωρα πια να με ξεσκιζει αγρια.
Εχυσα πανω στο τραπεζι οπως ποτε αλλοτε, ειχε δικιο οταν μου το ειχε πει.
Βγηκε απο μεσα μου και χωρις να βγαλει τον πουτσο της με πηρε αγκαλια με φιλησε με πηγε στο κρεβατι και κοιμηθηκαμε αγκαλιασμενοι.
Το μονο που θυμαμαι ηταν που μου ειπε: ειδα ποσο πολυ σου αρεσε και θα στο ξανακανω πολυ συντομα.

Περιμενω την επομενη φορα!

(εμπειρία αναγνώστη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου