Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Συμβουλές μιας Κυρίας

Γράφω αυτό το κείμενο για όποια γυναίκα επιθυμεί να  πάρει το πάνω χέρι στο γαμο της και στη ζωή της.
Φυσικά και γνωρίζω πως για τις περισσότερες αυτά που θα πω στη συνέχεια είναι άγνωστα και ίσως ανώμαλα.
Δε με ενοχλεί, από τη στιγμή που οι ίδιες δεν ενοχλούνται για το πως ζουν και πως πίσω από τις πλάτες τους οι άντρες τρέχουν σε επαγγελματίες αφέντρες, δε θα ασχοληθώ μαζί τους.
Ασχολούμαι μόνο με όσες έχουν μυαλά με ανοιχτούς ορίζοντες, χωρίς στερεότυπα και κανόνες κι είναι έτοιμες να δοκιμάσουν κι άλλα πράγματα.
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε καλά τον άντρα σου και τι τον εξιτάρει.
Οι περισσότεροι άντρες έχουν αδυναμίες, κρυφές συνήθως, με γυναικεία στοιχεία.
Το κορμί μας, το στήθος μας, τα πόδα μας, τα εσώρουχά μας κλπ.
Ο δικός μου έχει πάθος με τα γυναικεία εσώρουχα.
Από το πρώτο καιρό της γνωριμίας μας, μου αγόραζε εσώρουχα,με τη κάθε ευκαιρεία. Κι όταν τον έπιασα να τα χαζεύει και δειλά να τα χαϊδεύει πάνω μου, ήμουν σίγουρη για το κρυφό του πάθος.
Έτσι έβαλα σε εφαρμογή το σχέδιό μου.
Αγόραζα σέξυ σαντελένια κιλοτάκια, ζαρτιέρες, κάλτσες και κάθεφορά του τα έδειχνα, τον έβαζα να τα αγγίξει, να τα χαϊδέψει, να νιώσει πόσο απαλά και ραφινάτα ήταν.
Δήθεν για αστείο στην αρχή του είπα πως θα του ταίριαζε ένα λευκό κιλοτάκι.
Έγινε σα παντζάρι απ τη ντροπή του,αλλά η στήση του χτύπησε με τη μία κόκκινο!
Αυτό ήταν, παρά τις αντιρρήσεις του, τον έβαλα και το φόρεσε.
Τον αντάμειψα με μια υπέροχη βραδιά σεξ αλλά δεν του επέτρεψα να το βγάλει.
Ούτε καν την άλλη μέρα, που ντύθηκε για να πάει στο γραφείο του.
Μέσα σ ένα μήνα, είχα αντικαταστήσει όλα τα αντρικά σλιπ του, με δαντελένια βρακάκια.
Δεν τα δέχτηκε φυσικά τόσο εύκολα όσο ακούγεται, αλλά είχα τον τρόπο μου.
Τη στέρηση του σεξ.
Τη πρώτη φορά που αντέδρασε, χαμογέλασα κι αφού χάιδευα τη στήση του πάνω από το βρακάκι του, γονάτισα μπροστά του κι άρχισα να τον φιλάω και να τον γλύφω πάνω από το ύφασμα.
Ξετρελάθηκε, με παρακαλούσε να τον πάρω στο στόμα μου.
Κιλοτάκι ή τίποτε μωρό μου του είπα και φυσικά επέλεξε το κιλοτάκι.
Με τέτοια παιχνίδια στέρησης, δέχτηκε να φορέσει το πρώτο του σουτιέν και στη συνέχεια ζαρτιέρες, κάλτσες και νυχτικάκι.
Ακολούθησε το βάψιμο των νυχιών των ποδιών του μαζί με τις πρώτες φωτογραφήσεις μας.
Να ναι καλά τα κινητά κι η ψηφιακή τεχνολογία.
Είχα πια εκατοντάδες φωτογραφίες με τον άντρα μου ντυμένο με γυναικεία εσώρουχα.
Όσο κι αν ακουστείπαράξενο,πιο εύκολα αποδέχτηκε να χει κόκκινα βαμμένα νύχια παρά να ξυρίσει τα πόδια του.
Ένα Σαββατοκύριακο στέρησης έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.
Κυριακή απόγευμα σχεδόν με παρακάλεσε να τον βοηθήσω να ξυριστεί.
Έτοιμος κι απαλός, άτριχος απ το λαιμό και κάτω.
Όσες δε το χετε ζήσει θα ξετρελαθείτε, είναι υπέροχη αίσθηση να νιώθετε το κορμί του άντρα σας απαλό να σας αγγίζει.
Αυτό που επίσης θα παρατηρήσετε, είναι πως ο γλυκούλης σας, θα γίνεται όλο και πιο συνεργάσιμος στα θέλω σας, όλο και πιο υποτακτικός στις απαιτήσεις σας.
Το επόμενο βήμα ήταν πεδιλάκια με χαμηλό τακουνάκι.
Μετά το αρχικό σοκ του, και τις γνωστές αντιρρήσεις του, τα λάτρεψε κυριολεκτικά.
Τον έβλεπα πως περπατούσε ντυμένος με τα σέξυ του εσώρουχα και τα τακούνια να χτυπάνε στο πάτωμα ή στα πλακάκια και κυριολεκτικά πέταγε.
Κι εγώ φυσικά το ίδιο.
Είχα πια το σκλάβο που ήθελα.
Το κεφάλαιο αντιρρήσεις είχε κλείσει οριστικά, έτσι το πρώτο του φουστανακι το δέχτηκε σχεδόν με τρελή χαρά.
Ακολούθησε ολόκληρη γκαρνταρόμπα όπως φαντάζεστε.
Τώρα πια έχω έναν υπέροχο άντρα στο κρεββάτι μου, πρόθυμο να με ικανοποιήσει με τις ώρες και μιαυπέροχη σκλάβα στο σπίτι υπάκουη σε κάθε εντολή και δουλειά.


Χρύσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου