Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Τιμωρια από την κοπελα μου

Ηταν Σαββατο βραδυ.
Μολις γυρισαμε από τη βραδινη μας διασκεδαση από την παραλιακη.
Εγω κι η κοπελα μου η Στεφανια συγκατοικουμε εδω και τρεις μηνες.
Όταν μπηκαμε στο σπιτι μου ανακοινωσε πως με περιμενε μια σκληρη τιμωρια επειδη ολο το βραδυ το βλεμμα μου ηταν καρφωμενο σεκατι χαζογκομενες στη μπαρα.
Το αρνηθηκα αλλα ηξερα πως αυτή ηταν η αληθεια.
Πολλες φορες την ειχα δει πως με ειχε αντιληφθει που χαζευα τα μουνακια στο μπαρ.
Με διεταξε να παω στο δωματιο μας, να γδυθω και να την περιμενω γονατισμενος.
Εκεινη μπηκε για ένα γρηγορο ντους κι εγω υπακουσα στην εντολη της περισσοτερο από περιεργεια για το τι θα ακολουθουσε.
Η Στεφανια ηρθε μετα από δεκα λεπτα, σταθηκε ορθια από πανω μου και μου προτεινε το ποδι της στο προσωπο μου.
Αρχισα να το φιλαω και να το γλυφω αδεξια και λιγο αστεια λιγο παιχνιδιαρικα της ελεγα να μη με τιμωρησει και πως θα μουν φρονιμος.

Εννοια σου μαλακα και θα το φροντισω εγω αυτό, μου ειπε και μ αφησε αφωνο.
Ποτε της δε μου χε μιλησει ετσι…
Πριν συνερθω απ το σοκ των οσων ακουσα, με επιασε απ τα μαλλια, μου ανασηκωσε το προσωπο και με το δεξι χερι μου αστραψε ένα χαστουκι που τα χασα εντελως.
Μου κατεβασε παλι το κεφαλι κι απομακρυνθηκε.
Ανοιξε τη ντουλαπα, ανοιξε καποια συρταρια και μετα από λιγο επεστρεψε.
Με χειροπεδες μου εδεσε τα χερια πισω απ την πλατη.
Με εσπρωξε και γονατισμενος όπως ημουν επεσα με το κορμι μου πανω στο κρεβατι.
Ο κωλος μου στημενος σε ορθη γωνια καιτα χερια δεμενα πισω από τη πλατη μου.
Και τοτε εσκασε το μαστιγιο με δυναμη στον κωλο μου.
Ησουν πολύ ατακτο αγορακι αποψε, μου ειπε, και θα μαι σκληρη μαζι σου.!
Το ,αστογωμα συνεχιζοταν, ολο και πιο δυνατα, ολο και πιο γρηγορα μεχρι που με δακρυα στα ματια την ικετευα να σταματησει και θα κανα ότι ηθελε.

Εισαι σιγουρος μαλακα;
με ρωταγε και δε σταματαγε το μαστιγωμα.
Ξανα και ξανα της ορκιζομουν πως θα κανα τα παντα και πως θα μουν όπως με ηθελε στο εξης.

Πολύ καλα σκλαβε, θα σε λυσω αλλα αλιμονο σου αν με παρακουσεις.
Με ελυσε κι επεσα αποκαμωμενος στο πλαι από το πονο με τον κωλο μου να με καει από το αγριο μαστιγωμα.
Πηγε στο μπανιο κι επεστρεψε κρατωντας το κιλοτακι, ένα κοκκινο στρινγκ, που φορουσε στη βολτα μας.
Φορεσε το, με διεταξε.

Πηγα να πω μα… να διαμαρτυρηθω αλλα το βλεμμα της ηταν ξεκαθαρο.
Τσακισου και φορεσε το πουτανακι, μου ειπε κι από αυριο εχουμε να πουμε πολλα.
Το φορεσα και με πηρε αγκαλια, μου χαϊδεψε το πληγωμενο κωλαρακι και κοιμηθηκαμε.
Μας περιμενε μια νεα σχεση την άλλη μερα.


Σταλθηκε στο
mail μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου