Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Χθες βραδυ (προσωπικη εμπειρια)


Χθες βραδυ επεστρεψα αργα απο τη δουλεια, αρκετα κουρασμενος, αλλα και με μια λαχταρα, μια προσμονη μεσα μου.
Απο νωριτερα η Αφεντρα μου, με ειχε ενημερωσει για τα σχεδια της για τη βραδια.
Αφου πηρα μια ανασα και χαλαρωσα λιγο μ ενα ποτο και μουσικη μαζι της, πηγα να κανω μπανιο.
Με περιμεναν ένα λευκο κιλοτακι, ενα μπουστακι με ζαρτιερες, καλτσες κι ενα κοντο ρομπακι διαφανο.
Πλυθηκα, σκουπηστικα, αρωματιστηκα κι αφου τα φορεσα εφυγε ολη η κουραση απο πανω μου.
Πηγα στο σαλονι, ετοιμη και καυλωμενη, στο ρολο της Φοιβης πια κι αφου τελειωσαμε τα ποτα μας με πηρε απ το χερι και πηγαμε στο κρεββατι μας.
Μου εβγαλε το ρομπακι και με αφησε με τα εσωρουχα και τις καλτσες, ξαπλωσα και την απολαμβανα να φορα το στραπον της.
Επελεξε ενα μαυρο απο τη συλλογη της, λεπτο σχετικα και μακρυ, πανω από 20 εκατοστα.
Ξαπλωσε διπλα μου κι αρχισε να με χαϊδευει και να μου τσιμπαει τις ρωγες.
Καυλωσε η πουτανα μου;
Ναι Κυρια, της απαντησα οντως πολυ καυλωμενος.
Τι θελει η τσουλιτσα μου; με ρωτησε με καυλωμενο βλεμμα.
Γαμησι, της απαντησα, γαμα με, κανε με δικη σου, Κυρια.
Θα το χεις μουναρα μου, αλλα μη βιαζεσαι, στην ωρα της θα φας και τη πουτσα μου.
Εστριβε τις ρωγες, τις εγλυφε, τις δαγκωνε ελαφρα κι υστερα επιασε τη καθε μια μ ενα ξυλινο μανταλακι.
Η καυλα κι ο ελαφρυς πονος με απογειωσαν, ο πουτσος μου ασφυκτιουσε μεσα στο στενο δαντελενιο κιλοτακι.
Η Κυρια μου, σα να διαβασε τις σκεψεις μου, αρχισε να μου χαϊδευει το καυλι πανω απ το κιλοτακι και σιγα σιγα παραμερισε το κορδονακι απ το στρινγκ κι αρχισε να μου βαζει δαχτυλα.
Στην αρχη ένα κι υστερα δευτερο και τριτο.
Βογγαγα καυλωμενος, τρελαμενος από επιθυμια, λαχταρουσα ξεδιαντροπα πια το στραπον της, τη πουτσα της, να με σκισει.
Σειρα ειχε μια σφηνα, μου την εχωσε στο κωλο και με διεταξε να γυρισω και να στηθω στα τεσσερα.
Υπακουσα αμεσως κι εκεινη πηρε ενα κοντο μαστιγιο με πολλες χοντρες σκοινιενες λωριδες κι αρχισε να μου κοκκινιζει τον κωλο.
Οταν εμεινε ικανοποιημενη με διεταξε να ξαπλωσω ανασκελα, πηρε λιπαντικη κρεμα κι αρχισε να χαϊδευει το καυλι της.
Αφου γυαλισε ολοκληρο μπηκε αναμεσα στα ποδια μου, τα ανασηκωσε και παραμερισε το κιλοτακι μου.
Εβγαλε τη σφηνα από μεσα μου και πριν η τρυπουλα μου επανελθει μού καρφωσε το στραπον της.
Απαλα και τρυφερα το μπαινοβγαζε, ολο και πιο βαθια, μεχρι που το πηρα ολοκληρο.
Ετσι μουνακι μου, μου λεγε, ετσι θα σε γαμαω κάθε βραδυ κι αυξανε ρυθμο.
Απολαμβανα το γαμησι που ετρωγα μεχρι που εμεινε καρφωμενη μεσα μου, εχυνε, εχυνε κι ετρεμε, το ενιωθα στο κορμι της, το ενιωθα και στο στραπον της, που ετρεμε κι εκεινο χωμενο ολοκληρο μεσα μου.
Βγηκε και ξαπλωσε ανασκελα να βρει τις ανασες της, το ιδιο κι εγω διπλα της.
Εκει που πιστεψα πως τελειωσε η βραδια, μου ειπε, στα τεσσερα πουτανα.
Υπακουσα και στηθηκα παλι στα τεσσερα.
Αυτη τη φορα μου καρφωσε το καυλι της με τη μια.
Με επιασε απ τη μεση κι αρχισε ένα δυνατο σφυροκοπημα, με ξεσκιζε και το απολαμβανε.
Μου εσκαγε σκαμπηλια στο κωλο και μ εβριζε, πουτανα, ψωλα, γαμιολα, τσουλα και το στραπον της μου ειχε κανει το κωλο ορθανοιχτη μουναρα.
Με γαμαγε για ωρα, με γαμαγε ασταματητα μεχρι που καρφωθηκε μεσα μου τελευαια φορα κι αρχισε να χυνει για δευτερη φορα.
Παρτα μουνι μου, μου λεγε, παρτα, σε γκαστρωνω ψωλα, παρτα.
Αποκοιμηθηκαμε ετσι, εγω γαμημενη και ξεσκισμενη, ντυμενη με τα εσωρουχα μου κι εκεινη με το στραπον δεμενο στη μεση της.

Φοιβη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου