Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Βράδυ διακοπών

Η ιστορία προέκυψε πριν λίγες μέρες, αρχές Αυγούστου, σε μια απόμερη παραλία στη Μάνη.
Βράδυ, περασμένα μεσάνυχτα.
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο με το σκλάβο μου, μετά από μερικά ποτά σ ένα μπαράκι.
Δεν είχα ύπνο.
Είχα αλλοιώτικη διάθεση.
Το σκεφτόμουν μέρες, κι ήταν η στιγμή να παίξω.
Έβγαλα ένα μαγιώ μου από τη βαλίτσα και το έδωσα στο σκλάβο.
Φόρεσέ το Φοίβη, τον διέταξα και πάμε για μπάνιο.
Με κοίταξε με απορία, δε μίλησε, πήγε στο μπάνιο κι επέστρεψε ντυμένη με το κόκκινο σουτιέν και το ασορτί κιλοτάκι.
Βάλε μια μπλούζα και μια βερμούδα, είπα, και φύγαμε.
Μπροστά εγώ, πίσω η Φοίβη, βγήκαμε από το ξενοδοχείο και αφού περπατήσαμε κανένα πεντάλεπτο φτάσαμε σε μια απόμερη παραλία με βραχάκια που είχα τσεκάρει από μέρες.
Τα μεσημέρια μάζευε λίγο κόσμο, κυρίως πιτσιρικάδες, αλλά εκείνη την ώρα ήταν έρημη.
Σε δυο σημεία μόνο φωτιζόταν από τις λάμπες του δρόμου.
Καθήσαμε ανάμεσα, στα σκοτεινά.
Τη διέταξα να γδυθεί και να βουτήξει.
Ντράπηκε, φοβήθηκε μη τη δει κανείς, αλλά υπάκουσε.
Μου αρέσει να παίζω με το μυαλό της, με τα όριά της, με τους φόβους της.
Το απολαμβάνω πάρα πολύ.
Βούτηξε κι εγώ την έβλεπα κι υγραινόμουν.
Την κάλεσα έξω, σήκωσα το φουστάνι μου και τη διέταξα να με γλύψει.
Ξάπλωσε μπροστά στα ανοιχτά μου πόδια, μπορύμητα πάνω στα χαλίκια.
Παραμέρισε το κιλοτακι μου με τη γλώσσα της και ξεκίνησε την περιποίησή μου όπς εκείνη ξέρει καλύτερα.
Δεν άργησα να την ποτίσω με τα υγρά μου.
Ήθελα κι άλλο, τη διέταξα να γυρίσει ανάσκελα, έβγαλα το βρακάκι μου και κάθησα στο πρόσωπό της.
Δεύτερος γύρος περιποίησης, ακόμη πιο απολαυστικός απ τον πρώτο.
Με τέλειωσε και πάλι.
Ήταν η σειρά της, το θελα τρελά.
Την έστησα στα τέσσερα δίπλα στο κύμα.
Της κοκκίνισα το κωλαράκι.
Έβρεχα το χέρι στο νερό και την έδερνα μέχρι που το νοιωσα να καίγεται.
Της κατέβασα το κιλοτάκι του μαγιώ και την πήρα με τα δάχτυλα, μ εκείνη στημένη σχεδόν μέσα στο νερό.
Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, όλα δικά της.
Σε μια στγμή πέρασε ένα αυτοκίνητο, τα φώτα μας φώτισαν στιγμιαία και χάθηκαν μέσα στη νύχτα, αλλά ήταν αρκετό για να απογειώσει τους φόβους της Φοίβης.
Σφίχτηκε από κάτω μου κι άρχησε να τρέμει και να χύνει.
Την πήρα αγκαλιά να συνέρθει και μετά από λίγο βρεγμένες κι οι δυό γυρίσαμε στο δωματιό μας.
Μπάνιο μαζί, να ξεπλυθούμε απ τα αλάτια.
Το strapon μας περίμενε στο κομοδίνο.
Χρύσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου