Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Η δουλα του σπιτιου


Ήταν γύρω στις τρεις τα ξημερώματα όταν άκουσα κλειδιά στην πόρτα. Ξύπνησα και σκέφτηκα να σηκωθώ για να υποδεχτώ την γυναίκα μου, την Ρένα. Από την άλλη όμως το ξανασκέφτηκα αφού σε τρεις ώρες έπρεπε να είμαι όρθιος για να ξεκινήσω την καθαριότητα του σπιτιού μέχρι τις οκτώ όπου και θα έφευγα για δουλειά. Έκανα λοιπόν ότι κοιμόμουν.
Η συνομιλία που ακούγονταν στο σαλόνι με έβαλε σε σκέψεις. Μάλλον η Ρένα είχε παρέα απόψε. Δεν ήταν άλλωστε η πρώτη φορά που γυρνούσε μετά από ξενύχτι με συντροφιά. Απ’ ότι μπορούσα να ακούσω η δεύτερη φωνή ήταν ανδρική. Σηκώθηκα από το πάτωμα της κρεβατοκάμαρας όπου μου επέτρεπε η γυναίκα μου να κοιμάμαι και πατώντας στις μύτες των γυμνών μου ποδιών έστησα το αυτί μου στην πόρτα του σαλονιού για να ακούσω τι έλεγαν.
«Πώς καταφέρνεις και τα διατηρείς όλα τόσο καθαρά;» άκουσα τον άνδρα να ρωτάει με σπαστά ελληνικά.
«Έχω καλό υπηρέτη» απάντησε η Ρένα γελώντας δυνατά.
«Υπηρέτη; Όχι υπηρέτρια;» συνέχισε ο άνδρας.
«Είναι και τα δύο…ιδανική περίπτωση σου λέω.» συνέχισε να γελάει η Ρένα.
«Αααα! Με μπέρδεψες τώρα. Με δουλεύεις μου φαίνεται.
«Δεν σε δουλεύω καθόλου. Ο άνδρας μου είναι η υπηρέτρια μου. Κατάλαβες; εεεε;» η φωνή της Ρένας έγινε πιο βραχνή και ζεστή.
«Μμμμμ κατάλαβα…ωραία. Μου αρέσουν τέτοια σκηνικά…μμμμμ» ο άντρας απάντησε με καυλωμένη φωνή.
Κατάλαβα ότι ήδη είχε αρχίσει το πανηγύρι. Ένοιωσα το πούτσο μου να μεγαλώνει μέσα στο στενό string που φορούσα. Ήταν από αυτά που φόραγε η Ρένα στο γυμναστήριο και ίσα ίσα χωρούσε μέσα το πουτσάκι μου. Η καύλα μου γινόταν όλο και μεγαλύτερη αφού οι φωνές είχαν κοπάσει και το μόνο που άκουγα με δυσκολία, ήταν οι βαριές τους ανάσες. Έτσι όπως ήμουν ολόγυμνος φορώντας μόνο το string, βγήκα στο μπαλκόνι και από την μπαλκονόπορτα του σαλονιού κοίταξα προσεκτικά.
Είδα την γυναίκα μου- ξανθιά γύρω στο 1,75 με μαλλιά καρέ κοντά, στητό στήθος και μεγάλη καλοφτιαγμένη περιφέρεια- γονατιστή να γλύφει το σηκωμένο κοντάρι ενός άγνωστου μαύρου άνδρα. Απόψε φορούσε λευκές ξώφτερνες γόβες χωρίς καλτσόν και ένα ολόσωμο ριχτό μαύρο μίνι φόρεμα με ραντάκι. Ο μαύρος στεκόταν όρθιος γυμνός από τη μέση και πάνω και με τα παντελόνια κατεβασμένα ενώ η Ρένα κρατούσε το τεράστιο παλούκι του με τα δύο της χέρια και το ρουφούσε αχόρταγα.
Βλέποντας το όλο θέαμα ένοιωσα ένα ρίγος ηδονής να διαπερνά ολόκληρο το σώμα μου. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα μαύρο να πιπώνει την Ρένα. Η όλη εικόνα και το τεράστιο παλούκι του με έκαναν να νοιώσω σαν ξεφτιλισμένη αρσενική τσούλα που καυλώνει βλέποντας έναν μαύρο ψωλαρά να τσιμπουκώνει την γυναίκα του. Βέβαια δεν ήταν λίγες οι φορές που η Ρένα με είχε βάλει να γλύψω τον πούτσο κάποιου από αυτούς που την πήδαγαν και δεν σας κρύβω ότι όλοι τους ήταν μεγάλοι ψωλαράδες…όμως τέτοιο πράγμα δεν το είχα ξαναδεί.  
Είδα την Ρένα να γονατιστή όπως ήταν και με το κοντάρι του μαύρου στο στομα της, να βγάζει πρώτα την αριστερή και μετά την δεξιά της γόβα. Και τι δε θα έδινα να ήμουν εκεί ξαπλωμένος στο πάτωμα και να της έγλυφα τις πατούσες σκέφτηκα. Έπειτα σηκώθηκε και με μια κίνηση πέταξε από πάνω της το φόρεμα, μένοντας με ένα μικροσκοπικό μαύρο string κορδόνι. Τότε ο Μαύρος γονατίζοντας έπιασε με τα δόντια του το string και σκύβοντας το κατέβασε μέχρι τους αστράγαλους της. Έπειτα σήκωσε αργά το κεφάλι του προς τα πάνω γλύφοντας την Ρένα ανάμεσα στα πόδια και στα μπούτια της και φτάνοντας την γλώσσα του στο άτριχο μουνί της. Η Ρένα ξάπλωσε σε μια πολυθρόνα και αυτός γονατιστός ανάμεσα στα πόδια της συνέχισε να γλύφει την καυλωμένη μουνάρα της. Μετά από λίγο σηκώθηκε βάζοντας τις άκρες των ποδιών της πάνω στους ώμους της άρχισε να την ξεσκίζει με το τεράστιο εργαλείο του. Έλιωνα από καύλα και παρά τη βραδινή ψύχρα στο μπαλκόνι ο πούτσος μου έκαιγε. Συνέχισε να την ξεσκίζει για αρκετή ώρα ενώ αυτή βόγκαγε από καύλα καρφώνοντας τα νύχια της στην πλάτη του. Κάποια στιγμή την γύρισε γονατιστή πάνω στον καναπέ και αφού της έγλυψε για αρκετή ώρα την κωλοτρυπίδα κάρφωσε αργά το τεράστιο παλούκι του μέσα στην τρύπα της. Άκουγα την Ρένα να ουρλιάζει από καύλα. Ήξερα ότι τρελαινόταν να την πηδάνε από τον κώλο. Ο μαύρος την ξέσκιζε ασταμάτητα και ακούραστα ενώ αυτή δεν σταμάτησε να βγάζει κραυγές καύλας ούτε λεπτό. Αφού την πήδηξε για αρκετή ώρα στο τέλος έχυσε μέσα στην ανοιγμένη κωλοτρυπίδα της. Τότε είδα την Ρένα να σηκώνεται και να κατευθύνεται προς το δωμάτιο μας. Με μια γρήγορη κίνηση μπήκα μέσα και έπεσα στο πάτωμα κάνοντας ότι κοιμόμουν. Άναψε το φως και με κοίταξε. Το βλέμμα της έπεσε πάνω στο σηκωμένο μου πούτσο. Γελώντας ειρωνικά μου είπε «Και εγώ σκεφτόμουν μην σε ξυπνήσω καριόλα! Σήκω πάνω μωρή πούστρα…πάλι κρυφοκοίταγες εεεε; Βάλε γόβες και τσακίσου έλα μέσα στο σαλόνι ΤΩΡΑ!!!» μου φώναξε καθώς έφευγε.
Σε λίγα δευτερόλεπτα ήμουν στο σαλόνι μπροστά στην Ρένα και τον μαύρο που με κοίταζε με βλέμμα χαλαρό και απαθές. «Να η υπηρέτρια που σου έλεγα» γέλασε η Ρένα. Κάνε μια βόλτα να σε δει» με πρόσταξε. Ο μαύρος με κοιτούσε καθώς περπατούσα μπροστά του. Καθόταν στον δερμάτινο καναπέ και ανάμεσα στα πόδια του κρέμονταν μισοσηκωμένο το τεράστιο παλούκι του. «Πως σου φαίνεται» συνέχισε η Ρένα, «Καλό κωλαράκι» είπε αυτός καυλωμένος. «Έλα εδώ βρώμα!» μου φώναξε η Ρένα. Με έβαλε να γονατίσω ανάμεσα στα πόδια του μαύρου. «Βλέπεις καριόλα το κοντάρι του…αυτό είναι πούτσος μωρή τεράστιο και σκληρό…» είπε και πιάνοντας με από τα μαλλιά με έβαλε να το γλύφω σε όλο το μήκος του. Έγλυφα το τεράστιο παλούκι που πριν λίγα λεπτά ξέσκιζε την σούφρα της γυναίκας μου. «Ρούφα το καριόλα» μου φώναξε η Ρένα και μου έδωσε ένα γερό χαστούκι στο πρόσωπο. Αμέσως άνοιξα το στόμα μου και πήρα το πρησμένο πουτσοκέφαλο στο στόμα μου. Άρχισα να το παίζω με την γλώσσα μου και να το ρουφάω. Προσπαθούσα να ρουφήξω όσο πιο βαθιά μπορούσα το τεράστιο καυλί όμως με δυσκολία έφτανα μέχρι την μέση του. Μετά από λίγη ώρα γλείψιμο είχε γίνει σκληρό σαν πέτρα. Η Ρένα καυλωμένη με παρακολουθούσε καθιστή στον καναπέ δίπλα στον μαύρο και σκύβοντας στο πλάι του έδινε ασταμάτητα γλωσόφιλα. Μετά από λίγο έσκυψε και του ψιθύρισε κάτι στο αυτί. Τότε ο μαύρος σηκώθηκε αφήνοντας με έτσι γονατιστό. Την θέση του την πείρε η Ρένα γονατιστή πάνω στον καναπέ και τεντώνοντας καλά την κωλάρα της μπροστά στο πρόσωπο μου. «Θέλω να μου καθαρίσεις τον κώλο δούλα!» μου είπε. Χωρίς κουβέντα έβαλα το πρόσωπο μου ανάμεσα στα στητά της κωλομάγουλα και βγάζοντας την γλώσσα μου άρχισα να γλύφω την πρόσφατα ξεσκισμένη κωλοτρυπίδα της. Δεν χόρταινα να την γλύφω και να σκουπίζω τα το σπέρμα του μαύρου γαμιά της. Τότε ένοιωσα δύο χέρια να με πιάνουν από την μέση και να μου τραβάνε απότομα πίσω τα κωλομέρια. Σε λίγα δευτερόλεπτα βρέθηκα στα τέσσερα. Συνέχισα να γλύφω την κωλοτρυπίδα της Ρένας ενώ  ο μαύρος από πίσω μου έτριβε την κωλοτρυπίδα μου με ένα λιπαντικό υγρό. Άνοιγε με τα δύο  του χέρια τα κωλομέρια μου και αφήνοντας τα απότομα τα χαστούκιζε δυνατά. Είχα αρχίσει να τρελαίνομαι από καύλα και εξευτελισμό . Τότε η Ρένα γύρισε και κάθισε στον καναπέ και σηκώνοντας τα πόδια της μου έδωσε τα δάκτυλα και τις πατούσες της να της γλύφω. Η υπέροχη γλυκόξυνη γεύση τους και η γλυκιά μυρωδιά τους μεγάλωνε την καύλα μου.
Τότε ένοιωσα ένα τεράστιο παλούκι να με πιέζει στην κωλοτρυπίδα. Παρά το λιπαντικό το κοντάρι του μαύρου ήταν αδύνατον να χωθεί στην σούφρα μου. Αυτός όμως συνέχισε να το καρφώνει αργά και σταθερά μέσα μου. Πήγαινα να λιποθυμήσω από τον πόνο. Η σούφρα μου άνοιγε διάπλατα και με έτσουζε φοβερά. Απέναντι μου η Ρένα με κοιτούσε όλο ικανοποίηση και μου έλεγε «Σκάσε δούλα και γλύφε…πουτάνα! θα σε μάθω εγώ να κρυφοκοιτάς! Βρωμοτσουλί!» Ο μαύρος συνέχιζε να βάζει και να βγάζει το παλούκι μου στην ανυπεράσπιστη κωλοτρυπίδα μου όλο και πιο γρήγορα. Βόγκαγα και έκλαιγα από τον πόνο όμως η Ρένα συνέχιζε να με ξεφτιλίζει και κάποια στιγμή πιάνοντας με από τα μαλλιά μου έριξε μερικά γερά χαστούκια στο πρόσωπο φωνάζοντας μου, «αν δεν σκάσεις θα τον βάλω να σε ξεσκίσει μέχρι το πρωί …καριόλα!» έπειτα κάθισε πάλι αναπαυτικά στον καναπέ και άπλωσε το την αριστερή της πατούσα στο πρόσωπο μου. Από την μια έγλυφα και από την άλλη ο μαύρος όργωνε κυριολεκτικά την κωλότρυπα μου. Προσπαθούσα να συγκρατηθώ όμως ο πόνος δεν έλεγε να φύγει. Μετά από αρκετή ώρα άρχισα να νοιώθω κάπως καλύτερα και ο αρχικός πόνος αντικαταστάθηκε από ηδονή που ΄γινόταν όλο και πιο έντονη. Ο μαύρος μου άνοιγε τα κωλομάγουλα και κάρφωνε με όλη του την δύναμη το παλούκι του μέσα τους. Η Ρένα έχοντας ανοίξει διάπλατα τα μπούτια της με είχε πιάσει από τα μαλλιά και μου έδινε να γλύφω και να ρουφάω την υπέροχη μουνάρα της που ήταν πλέον μούσκεμα από την καύλα που της πρόσφερα. Ρούφαγα ασταμάτητα και κατάπινα τα γλυκόξινα υγρά της ενώ αυτή έχυνε ξανά και ξανά πάνω στην γλώσσα μου. Μετά από αρκετή ώρα ξεκωλιάσματος ο μαύρος άρχισε να χύνει μέσα στην σούφρα μου. Το καυτό του σπέρμα πλημμύρισε την κωλοτρυπίδα μου και άρχισε να κυλάει στο ξύλινο πάτωμα. Η Ρένα τραβώντας με από τα μαλλιά με έβαλε να καθαρίσω καλά την πούτσα του «μέχρι να γυαλίσει όπως χαρακτηριστικά μου είπε. Σε λίγο ο μαύρος είχε ντυθεί και έφευγε φιλώντας την γυναίκα μου στο στόμα. Η Ρένα φανερά εξαντλημένη γύρισε και με κοίταξε καθώς κατευθυνόταν στην κρεβατοκάμαρα «Συμμάζεψε το σαλόνι και μετά ξεκίνα την καθαριότητα. Θέλω να κοιμηθώ. Φρόντισε να μην κάνεις φασαρία γιατί αν σε πιάσω με τη βέργα θα σε κάνω να σέρνεσαι.» είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω της.
Έσκυψα και άρχισα να μαζεύω τα ρούχα της γυναίκας μου. Είχε πάει ήδη έξι. Άλλη μια δύσκολη μέρα ξεκινούσε.

Σταλθηκε στο mail μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου