Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Η Νικολετα της


Γεια σας Κυρια Χρυσα.
Ειμαι ο Νικος και σας στελνω τη δικη μου ιστορια.
Παντρεμενος με τη Μαρια εδώ κι 6 χρονια με εμενα να εχω υποτακτικες φαντασιωσεις χωρις όμως ιδιαιτερη ανταποκριση από τη μερια της γυναικας μου, με εξαιρεση καποια πολύ αναλαφρα παιχνιδια αραια και που.

Ένα βραδυ πριν κανενα μηνα χαζευα στη τηλεοραση μπαλα όταν μπηκε η Μαρια στο σαλονι κι εμεινα αφωνος.
Φορουσε μαυρα δαντελενια εσωρουχα, ζαρτιερες καλτσες και γοβες.
Ξεχασα και τη τηλεοραση και τη μπαλα κι εμεινα να τη κοιταζω.

Εκεινη με πλησιασε, μου πηρε το τηλεκοντρολ απ τα χερια κι αφου εκλεισε τη τηλεοραση μου ειπε κοφτα: γλυψε με.
Με επιασε απ τα μαλλια και μου πιεσε το προσωπο στοκιλοτακι, μπροστα στο μουνι της.
Μυριζα το αρωμα της, παραμερισα οσο μπορουσα με τη γλωσσα το στρινγκ και η γλωσσα μου αγγιξε τα υγρα της χειλη.
Εσταζε το μουνι της αλλα εμενα με ειχε συνεπαρει ο εξουσιαστικος τροπος που μου πιεζει το κεφαλι, αμιλητη, ορθια από πανω μου.
Δε ξερω ποση ωρα περασε όταν με συνεφερε η φωνη της: ακολουθησε με, ειπε κι εφυγε για τη κρεββατοκαμαρα μας.
Μεχρι να συνερθω απ τη καυλα και να παω μεσα τη βρηκα ξαπλωμενη, μ ορθανοιχτα ποδια, ειχε βγαλει το κιλοτακι της και το μονο που μου ειπε ηταν και παλι: γλυψε με.

Επεσα με τα μουτρα στο υγρο μουνι της, ανασαινα το αρωμα του, πιπιλαγα τη κλειτοριδα της, εγλυφα τα μουνοχειλα της, εχωνα τη γλωσσα μου βαθια μεσα της.
Δεν αργησε να μου σφιξει το κεφαλι με τα ποδια της και κρατωντας με ακινητο απ τα μαλλια μου αρχισε να τρεμει, να συσπαται ολοκληρη και να χυνει στο προσωπο μου και στο ορθανοιχτο στομα μου.
Πεταξα τα ρουχα από πανω κι ετοιμαστηκα να μπω μεσα της όταν με σταματησε:

Μη βιαζεσαι, εχω κατι νέο για σενα μου ειπε κι ανοιξε το συρταρι του κομοδινου, εβγαλε από μεσα ένα λευκο κιλοτακι στρινγκ κι ένα σουτιεν, φορεσε τα, μου ειπε το ιδιο κοφτα.
Αφου ξεπερασα το αρχικο σοκ, αρνηθηκα να το κανω.
Εκεινη δε σταθηκε ν ακουσει περισσοτερα, σηκωθηκε απ το κρεββατι και πηγε στο γραφειο μας.
Επεστρεψε μ ένα ξυλινο πλατυ χαρακα και χωρις πολλα πολλα με διεταξε να ξαπλωσω μπρουμητα στο κρεββατι.
Πιο πολύ υπακουσα χαμενος μεσα στο σοκ της μεταλλαξης της γυναικας μου παρα από τη καυλα μου εκεινη τη στιγμη.
Το πρωτο χτυπημα απ το χαρακα εσκασε στο κωλο μου με δυναμη και φωναξα αλλα το μονο πουπηρα ως απαντηση ηταν: σκασμος και συνεχισε να με χτυπαει με το χαρακα.
Όταν εισαι ετοιμος να φορεσεις τα νεα σου εσωρουχα με ενημερωνεις για να σταματησω ειπε μετα από αρκετα χτυπηματα.
Θα εκανα οτιδηποτε για να τελειωσει κι ο εξευτελισμος κι ο πονος εκεινη τη στιγμη, οποτε απαντησα, ναι ναι θα τα βαλω, σε παρακαλω Μαρια, ότι θελεις, σταματα.
Μου εριξε μερικες ακομη και τοτε μου ειπε: τσακισου και ντυσου, διαφορετικα θα γινω σκληρη μαζι σου, λες και μεχρι εκεινη τη στιγμη ηταν μαλακη.
Υπακουσα και με τρεμαμενα χερια φορεσα πρωτα το στρινγκ, παρα το πονο μου αρεσε η αισθηση του γυναικειου εσωρουχου πανω μου κι αρχισα να ερεθιζομαι, κατι που δε περασε απαρατηρητο απ τη Μαρια: κι εκανες και τη δυσκολη..ειπε γελωντας.

Εβαλα το σουτιεν αλλα δε καταφερα να το κουμπωσω, τελικα μου το κουμπωσε εκεινη: Θα μαθεις σιγα σιγα, μου ειπε, θα σε κανω εγω γυναικαρα.
Απ το σοκ και την εκπληξη δε μπορουσα ουτε ν απαντησω.
Πηρε το κινητο της και με τραβηξε μερικες φωτογραφιες: απλα για να ξερεις πως από εδώ και περα αν δεν υπακους σε ότι διαταζω ολοι οι φιλοι σου θα μαθουν τι πουτανα εισαι.

Μονο τοτε συνηλθα, μη σε παρακαλω Μαρια, θα κανω ότι θελεις, αλλα όχι αυτό, σε παρακαλω.
Στο χερι σου είναι καριολα να γινεις καλη και υπακουη μαθητρια αλλιως αν νομιζεις πως μπλοφαρω εισαι γελασμενη, καταλαβες Νικολετα;
Μου αλλαξε και το ονομα, σα να μην εφτανε ηδη το ντυσιμο.
Ναι, απαντησα με σβισμενη φωνη.
Μου αστραψε ένα χαστουκι στο προσωπο: Μαλιστα Κυρια θ απαντας, αυτά που ηξερες μεχρι χτες να τα ξεχασεις, για το καλο σου.
Μαλιστα Κυρια, απαντησα.
Αρκετα
όμως παιξαμε, τι λες;
Δε καταλαβα τι εννοουσε αλλα απαντησα και παλι μαλιστα.
Ανοιξε τη ντουλαπα κι εβγαλε ενα δονητη που της ειχα παρει δωρο πριν χρονια και σπανια τον ειχε χρησιμοποιησει, τουλαχιστον μπροστα μου.
Τον εφερε στο στομα μου: μη το κοιτας, ξεκινα, η πρωτη σου πιπα μικρη μου.
Όλα τα κοριτσακια ετσι ξεκινανε να μαθαινουν.
Δειλα τον αγγιξα με τα χειλη και τη γλωσσα μου αλλα η γυναικα μου, μού τον εσπρωξε βαθια: ετσι, καλο τσιμπουκι θελω, να με καυλωσεις.
Εγλυφα οσο μπορουσα, πνιγομουν, σαλια τρεχαν στο πηγουνι μου αλλα η Μαρια απτοητη μου γαμαγε το στομα με το δονητη.
Φτανει κοριτσακι μου, για πρωτο μαθημα καλα τα πηγες, ειπε και συμπληρωσε, καιρος να σε κανω γυναικα μου. Γυρνα.
Αμηχανος και χαμενος στις σκεψεις μου και στα οσα συνεβαιναν γυρισα μπρουμητα.
Στα τεσσερα με διεταξε κι αφου στηθηκα, εκεινη πηγε πισω μου.
Παραμερισε το κιλοτακι μου και με τη γλωσσα της αρχισε να τρελαινει τη κωλοτρυπιδα μου.
Τη καυλα ηταν αυτή… αλλαξαν όλα μεσα μου, το θελα, ηθελα να με γαμησει, να με σκισει, ηθελα να με κανει δικη της.
Τα
βογγητα καυλας μου δεπερασαν ασχολιαστα.
Τι εγινε μικρη μου; Καυλωσαμε;
Μαλιστα Κυρια
Θελουμε γαμησι μαναρακι μου;
Μαλιστα Κυρια απαντησα και παλι ντροπιασμενος
Θελει πουτσα η μικρη μου;
Θελει να τη κανω γυναικα;
Μαλιστα Κυρια, κανε με γυναικα σου απαντησα με κομπιασμενη φωνη.
Ειδες
ποσο ωραια γινονται τα πραγματα όταν εισαι φρονιμη;
Μου κατεβασε το κιλοτακι στα γονατα κι εσπρωξε το κεφαλακι απ το δονητη μεσα μου.
Στην αρχη σφιχτικα, όχι τοσο απ το πονο οσο από την εισβολη: χαλαρωσε το μουνακι σου, μου ειπε και συνεχισε να σπρωχνει.
Ποντο ποντο, το εσπρωχνε απαλα, το εστριβε ελαφρα, μεχρι που χωθηκε βαθια μεσα μου.
Το πηρες πουτανακι μου και τωρα αρχιζει η νεα σου ζωη.
Το τραβηξε απαλα προς τα εξω και το ξαναχωσε πιο αποτομα, συνεχισε ετσι ολο και πιο γρηγορα ολο και πιο δυνατα.
Με γαμαγε, με ξεσκιζε και πια ειχε φυγει κι ο πονος κι η σαστιμαρα μπροστα στα τοσα νεα γεγονοτα, χαμενος στη καυλα απολαμβανα το γαμησι που ετρωγα απ τη γυναικα μου.
Καποια στιγμη σταματησε, αφησε το δονητη χωμενο μεσα μου: γυρνα ανασκελα γυναικαρα μου, μου ειπε ικανοποιημενη.
Υπακουσα και τοτε πηρε τον καυλωμενο πουτσο μου στο στομα της και με το ένα χερι της ξεκινησε και παλι να μου καρφωνει το δονητη μεσα μου.
Εχυσα ποταμια σε δευτερολεπτα, δεν αντεξα παραπανω τοση πρωτογνωρη καυλα.
Αλλα η Μαρια δεν εμεινε εκει, αφησετο δονητη σε λειτουργια μεσα μου κι εφερε το στομα της στο στομα μου.
Ανοιξα τα χειλη μου να φιληθουμε αλλα με εκπληξη ενιωσα το στομα μου να γεμιζει απ τα χυσια μου, τα ειχε κρατησει στο στομα της και τα αδειαζεστο δικο μου.
Όλα μουναρα μου, μου ειπε, πιες τα όλα.
Τα καταπια θελωντας και μη, ενώ η περιεργη στιφη αισθηση στο στομα μου με εκανε να αναγουλιαζω.
Θα συνηθισεις μουνακι μου, μου ειπε γελωντας, ολες οι παρθενες ετσι νιωθουν στα πρωτα χυσια τους.
Εβγαλε το δονητη από μεσα μου, ανεβασε το κιλοτακι στη θεση του και με πηρε αγκαλια εξηγωντας μου ποσο θ αλλαζε η ζωη μας από εκεινη τη στιγμη.
Και πραγματικα εδώ κι ένα μηνα εχουν αλλαξει όλα.


Η Νικολετα της


Σταλθηκε στο mail μου









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου