Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Πρωτη φορα και για τους δυο μας

Αυτή η ιστορία είναι εντελώς αληθινή και κάνει τον πούτσο μου να σηκώνεται κάθε φορά που την σκέφτομαι. Το όνομά μου είναι Πάνος και τη σύζυγό μου την λένε  Αλίσια και ως τώρα είχαμε μια φυσιολογική σεξουαλική ζωή. Η γυναίκα μου είναι πολύ σέξι γυναίκα, αρκετά ψιλή με ωραία βυζιά και μακριά σκούρα μαλλιά.
Μια μέρα που είχα επιστρέψει στο σπίτι από τη δουλειά πήγε στο δωμάτιό μου για να αλλάξω και είδα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι μας γυμνή να τσιμπάει τις θηλές της με το ένα χέρι και να τρίβει το μουνί της με έναν δονητή που πραγματικά έμοιαζε με πούτσο. Εγώ είχα κοκαλώσει, δεν με είχε συνηθίσει σε τέτοιες καταστάσεις. Εκείνη με κοίταξε και μου είπε πως πρέπει να βάλουμε λίγο πιπέρι στην ζωή μας και πήρε το δονητή από το μουνί της και έγλυψε τα υγρά με της ζουμερές χειλάρες της.
Άρχισα να βγάζω γρήγορα τα ρούχα μου, πετώντας τα όπου έβρισκα και βούτηξα πάνω στο κρεβάτι μην κρύβοντας την χαρά μου από αυτή την απροσδόκητη έκπληξη που μου έκανε.  Ξάπλωσα δίπλα της κι εκείνη αμέσως έπιασε τον πούτσο μου και τον έχωσε όλον στον στόμα της ενώ μπαινόβγαζε τον δονητή βαθιά μέσα στο μουνί της.    Ο θεέ μου, ήμουν στα ουράνια, πιπίλιζε τόσο καλά που ήμουν έτοιμος να τελειώσω πριν ξεκινήσουμε. Στη συνέχεια, ενώ ακόμα έγλειφε τον πούτσο μου και τα αρχίδια μου, σταμάτησε και τράβηξε τον δονητή από μέσα της και το έφερε στο στόμα μου λέγοντας μου να το γλύψω για να μπορέσω να γευτώ κι εγώ τους χυμούς της. Ο μαύρος πούτσος από καουτσούκ έσταζε και δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο στο στόμα μου.
Σταμάτησα το πιπίλισμα και εκείνη το πήρε από μένα και με αυτόν με χαστούκισε στο πρόσωπο δυο φορές λέγοντας πως της αρέσει να βλέπει ένα πούτσο στο στόμα μου και να δείχνω πως είμαι πουστάρας. Εγώ δεν ήθελα να της φέρω αντίρρηση και συνέχισα να το γλύφω προσπαθώντας να το κάνω όσο ποιο καλά μπορώ. Εκείνη άνοιξε το συρτάρι από το κομοδίνο και έβγαλε ένα βραδάκι με βαζελίνη, αλείφει τα δύο δάχτυλα της με αυτό και τα χώνει στο κώλο της βγάζοντας μια καυλίαρικη φωνή.      Μετά από λίγο κάθετε στα γόνατα πάνω στο κρεβάτι και με τουρλωμένο τον κώλο της προς τα μένα με παρακαλεί να της χώσω τον δονητή βαθιά στην κωλοτρυπίδα της.
Παίρνω αρκετή βαζελίνη στα χέρια και αλείφω όλο το καουτσούκ με αυτήν. Δεν ήμουν σίγουρος πως θα μπορέσω να βάλω ένα τόσο χοντρό πράμα στην τρυπούλα της. Ως τώρα δεν την έχω γαμήσει ποτέ από πείσω και τώρα θέλει να την ξεσκίσω με ένα τόσο χοντρό πούτσο. Ακουμπάω τον δονητή και με απαλές κινήσεις προσπαθούσα να τον εισχωρήσω μέσα στην σουφρούλα της. Εκείνη ούρλιαζε αλλά με παρότρυνε να συνεχίσω. Έσπρωχνα με όλοι μου την δύναμη και η σουφρα της άνοιγε σιγά σιγά σαν μανιτάρι.
Εκεί που την γαμούσα για αρκετή ώρα με τον δονητή γυρίζει και μου λέει με μια βραχνή φωνή ... «Θέλω να σε γαμήσω και εγώ».
Πετάχτηκα αμέσως όρθιος δείχνοντας πως αυτό που ζήτα δεν μπορεί να γίνει. Εκείνη άρχισε να μου κάνει ναζάκια και να με παρακαλά έντονα. Υπέκυψα, αλλά της έβαλα να μου υποσχεθεί πως αυτό που θα κάνει δεν θα το πει σε κανένα.
Μου έβαλε κωλοδάχυλο και βόγκηξα σιγανά, ενώ ο πούτσος μου σπαρταρούσε καυλωμένος στον αέρα. Ρίχνει μεγάλη ποσότητα βαζελίνη στην κωλοτρυπίδα μου και μετά από μερίκες αποτυχημένες προσπάθειες μου τον έμπηξε. Βόγκηξα δυνατά μόλις ένιωσα το βαρβάτο καυλί να τρυπάει τη σούφρα μου. Ύστερα από δύο τρία κουνήματα και με τις κατάλληλες κινήσεις από μεριά της άρχισε να μου αρέσει και ήθελα να χύσω. Έπιασα τον πούτσο μου και άρχισα να τον μαλακίζω, ενώ η σούφρα μου είχε πάρει φωτιά άδειασα τα χύσια μου πάνω στα σεντόνια του κρεβατιού.Στη συνέχεια, η γυναίκα μου τραβάει το δονητή από το κώλο μου και τον έσπρωξε στον στόμα μου, ενώ εκείνη καθάρισε με την γλώσσα της τα χύσια μου από τα σεντόνια και στο τέλος με ένα γλωσόφιλο ένοιωσα την γεύση και την μυρωδιά του αντρικού σπέρματος. Μετά αποκοιμηθήκαμε εκεί που ήμασταν. Από τότε έχουμε κάνει ποιο τρελές καταστάσεις μαζί, τις οποίες θα σας τις διηγηθώ μια άλλη φορά.

Σταλθηκε στο mail μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου