Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Η μεταμορφωση μου


Παντα μου αρεσε να τα δοκιμαζω ολα στο κρεβατι. Ετσι οταν ελειπε η γυναικα μου δοκιμαζα τα στριγκακια της και μερικες φορες τα φορουσα και εξω. Αλλα μεχρι εκει. Μεχρι που γνωρισα την Ελενη. Ξεκινησαμε μια σχεση ερωτικη εξωσυζυγική και το πρωτο καιρο καναμε τις στασεις που κανουν ολα τα ζευγαρια. Της αρεσε κ εκεινη να δοκιμαζει τα παντα. Ετσι πηρα το παρθενο κολαρακι της, τελειωνοντας μεσα του, τελειωσα στο στομα της και τα ηπιε ολα. Αν και παντρεμενη και εκεινη δεν ειχε τις πολλες ερωτικες εμπειριες. Καποια στιγμη εγλειψε την πισω τρυπα μου. Αυτο δεν μου το ειχαν κανει ποτε, μου αρεσε πολυ. Με το καιρο μου ζητησε να μου βαλει και δακτυλο απο πισω. Στην αρχη το σκεφτομουνα τελικα δεχτηκα. Το περιεργο ειναι οτι με αυτα μουσκευε το μουνακι της το οποιο το εγλυφα ατελειωτα και εχυνε πολλες φορες.
Σιγα σιγα εβαζε περισσοτερα δακτυλακια μεχρι που μου προτεινε να παρουμε ενα strapon. Ειπα γιατι οχι. Τον φορεσε με διστακτικοτητα και αφου τον αλειψε με λαδακι ηρθε και μου ζητησε να κατσω στα 4. Τετοια σταση δεν την ειχα δοκιμασει ποτε με τη γυναικα ορθια παντα η γυναικα ηταν στα 4. Καθησα στα 4 ηρθε σιγα σιγα και μου λεει ¨τωρα θα γινεις το πουτανακι μου¨ Θα σε σκισω αγρια. Σκυφει ανοιγει τα κολομαγουλα και φτυνει τη τρυπουλα μου. Φερνει το δονητη σιγα σιγα και τον καρφωνει μεσα. Αυτο ηταν η τρυπα που μου ειχε χασει τη παρθενια της. Το πηδημα αποκτησε και αλλες στασεις. Φτασαμε στο σημειο να αλλαζουμε κατευθειαν στα 4 ποτε εγω και ποτε εκεινη.
Το επόμενο στάδιο ήταν το ξυρισμα. Αφου θα γίνεις το πουτανακι μου πρεπει να εισαι και ξυρισμένο μου ειπε. Ετσι έπρεπε δυο φορες την εβδομαδα να ξυριζομαι ολοσωμα αφηνοντας λιγο μαλλι πανω απο το εργαλειο μου. Ετσι και εκανα. Δε σταματησε ομως εκει. Τωρα επρεπε να αποκτησω μια σειρα απο σεξυ εσωρουχα. Ετσι πηγαιναμε μαζι για ψωνια και ψωνιζε στριγκακια κορσεδες μεχρι και ζαρτιερες σε δυο νουμερα. Ενα για εκεινη και ενα για εμενα. Μου απαγορεψε να φορεσω ξανα δικα μου εσωρουχα και καθιερωσα παντου να φοραω τα εσωρουχα που μου επερνε. Πολλές φορες βγαινοντας εξω φορουσα και ταπα στο μουνακι μου. Ετσι ελεγε την πισω τρυπα μου πια που περιττο να σας πω ποσο ειχε ανοιξει.
Εχει φτασει στο σημειο να βαζει μεσα ολο το χερι της μεχρι το καρπο πολυ ανετα....ξεχασα να σας πω οτι με τη συζυγο χωρισα...κει ετσι εμενα με την Ελενη συνεχεια μιας και εμεινε μονη της και εκεινη...
Το επομενο που μου πηρε ηταν ενα κλουβι για το καβλι μου το οποιο φορουσα μονιμα και το εβγαζε μονο οταν ηθελε εκεινη να το κανουμε.. πολλες φορες ακομα και οταν με επαιρνε το φορουσα...ηταν δυσκολο στην αρχη μα σιγα σιγα το συνηθισα.
Πλεον φορουσα καλτσον στρινγκακι καθως και σουτιεν οταν εβγαινα εξω, τις περισσοτερες φορες φορουσα και ταπουλα. Το στραπον μεγαλωνε και ειχε φτασει να παρει το μεγαλυτερο νουμερο, καθως και να μου βαζει και το χερι μαζι με το δονητη συγχρονος. Στις καφετεριες που πηγαιναμε φορουσε φαρδια φουστα με το στραπον απο μεσα και πηγαιναμε στις τουαλεττες όπου με επαιρνε στα 4. Καποια στιγμη που δεν ειχε χαρτι μετα απο κατουρημα μου ζητησε να της το σκουπισω με τη γλωσσα. Αυτο ηταν απο τοτε και μετα την σκουπιζα συνεχεια και στο σπιτι. Η αποκορυφωση ηρθε οταν κατουρισε μεσα στο στομα μου. Στην αρχη τα εφτυσα. Τοτε μου ριχνει ενα χαστουκι και μου λεει αυτο δεν θα ξαναγινει. Οτι βγαινει απο το μουνακι μου πινεται. Ετσι λοιπον αρχισαμε να πηγαινουμε μαζι στο μπανιο και να ρουφαω ολα τα τσισα απο το μουνακι της οπου και αν βρισκομαστε. Σπιτι, καφε μπαρ κλπ.
Ειχα αποκτησει ολο το φασμα των εσωρουχων, εξω που εβγαινα φορουσα παντα στρινγκ και σουτιεν μικρο νουμερο. Πολλες φορες ντρεπομουνα μηπως φουσκωνει μεσα απο την μπλουζα, αλλα δεν τολμουσα να το βγαλω μηπως το μαθει η γυναικα μου. Το επομενο σταδιο ήταν να τρυπησει τις ρωγουλες μου, ενω με εβαλε και εκανα και δυο ταττου, Ενα κοκκινο χειλακι στο αριστερο κολομαγουλο και ενα κοριτσακι με δερματινα πανω απο το εργαλειο. Το καλοκαιρι που εφτασε πηγαμε και μου αγορασε ενα κοκκινο στριγκακι για την παραλία. Με αυτο θα κανεις μπανιο μου ειπε, ενω αν παμε σε νησι θα εισαι τελειως γυμνη. Απο πισω το μαγιο ηταν τελειως κορδονι ενω και μροστα ισα που καλυπτε το εργαλειο. Πως θα το φορεσω αυτο της ειπα; Η αυτο ή καθολου μου λεει τελος. Πηγαιναμε λοιπον στις παραλιες και εκεινη φορουσε ενα μπραζιλιαν κιτρινο βγαζωντας εξω το υπεροχο βυζι της ενω εγω φορουσα το κορδονακι μου.


Σταλθηκε στο mail μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου