Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Η ιστορία ενός ζευγαριού


(Αυτή είναι η ιστορία του Κώστα – Ντίνα πια για εκείνον και τη γυναίκα του Κατερίνα.
Η Κατερίνα με είχε βρει μέσω του μπλογκ και τη συμβούλευσα σε απορίες και στο πως να χειριστεί τη σχέση της.
Χαίρομαι που βοήθησα ένα ζευγάρι να ζήσει όσα ονειρευόταν, να περνάτε υπέροχα παιδιά και ν απολαμβάνετε τη ζωή σας και τα θέλω σας χωρίς ενοχές)



Είμαι ο Κώστας, 36 χρονών κι ύστερα από παρότρυνση της γυναίκας μου αποφάσισα να μοιραστώ κι εγώ την ιστορία μου.
Λατρεύω το γυναικείο ντύσιμο και τη γυναικεία ανωτερότητα κι αν και στη κοινωνική μου ζωή είμαι ένας φυσιολογικός άντρας στη προσωπική μου, στο σπίτι μου είναι όλα εντελώς διαφορετικά.
Εκεί η γυναίκα μου Κατερίνα έχει το πάνω χερι κι εγώ υπακούω.
Όλα ξεκίνησαν πέρυσι, ένα βραδυ που, περισσότερο από περιέργεια, φόρεσα ένα βρακάκι της γυναίκας μου στο κρεββτι, όσο την περίμενα να τελειώσει το μπάνιο της.
Αν και με στένευε λίγο μου άρεσε και με ερέθισε η επαφή με το απαλό ύφασμα και τη δαντέλα.
Όταν ήρθε στο κρεββάτι κι ανακαλυψε το βρακάκι της φορεμένο απόεμένα χαμογέλασε κι αντί ν αντιδράσει το παραμέρισε, με πήρε στο στόμα της και στη συνέχεια κάναμε έρωτα σα τρελοί.
Όταν τελειώσαμε εξουθενωμένοι απ την ένταση και τη καύλα, πήγα να το βγάλω, αλλα δε με άφησε, άφησέ το, σου πάει υπέροχα μου είπε.
Το επόμενο πρωί βγήκα απ το μπάνιο και τη βρήκα να με περιμένει με ένα κιλοτάκι στο χέρι της.
Φόρεσε αυτό σήμερα, μου είπε και παρά την έκπληξή μου, το φόρεσα και με καύλωσε ακαριαία.
Βλέπω σου αρέσουν πολύ, είπε γελώντας, θα το καθιερώσουμε.
Και πράγματι κάθε μέρα, είτε πήγαινα στη δουλειά, είτε ήμουν σπίτι, φορούσα κάποιο δικό της βρακάκι.
Ένα βράδυ μερικές μέρες αργότερα μου είπε να κάνω μπάνιο γιατί θέλει να με απολαύσει.
Άλλη μια νύχτα ασταμάτητου σεξ σκέφτηκα κι όρμησα στη μπανιέρα.
Όταν βγήκα με περίμενε, μόνο που τώρα δεν είχε κάποιο κιλοτάκι στα χέρια της αλλά μια τσάντα από κατάστημα με γυναικεία εσώρουχα.
Φόρεσε τα μου είπε, θέλω να σε απολαύσω όπως σου είπα.
Μα… πήγα να πω, αλλά με διέκοψε, σε παρακαλω, είπε μα νάζι, είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν, για σένα τα πήρα.
Τα πρώτα δικά σου εσώρουχα, για να μη φοράς πια τα δικάμου.

Ανοιξα τη τσάντα και βρήκα μέσα ένα δαντελένιο κόκκινο στρινγκ, ασορτί κόκκινες ζαρτιέρες, μαύρες κάλτσες κι ένα κοντό διάφανο μαύρο μπέημπι ντολ.
Με δυσκόλεψαν λίγο οι κάλτσες και το κούμπωμα στις ζαρτιέρες αλλά όταν τελείωσα ένιωθα υπέροχα.
Η γυναίκα μου με περίμενε στο κρεββάτι ντυμένη μόνο με τα εσώρουχα της, μαύρα δαντελένια, και μόλις μπηκα μου σφύριξε ενθουσιασμένη, είσαι πολύ σέξι μου είπε, σε θέλω.
Κι εγώ την ήθελα τρελά, καυλωμένος τόσο απ τα εσώρουχα όσο κι απ την εικόνα της Κατερινας.
Εννοείτε πως όρμησα στο κρεββάτι και γαμηθήκαμε άγρια και δυνατά μ εκείνη από πάνω μου κι εγώ από κάτω της ντυμένος με γυναικεία εσώρουχα.
Από εκείνη τη νύχτα φορούσα μόνιμα γυναικεία εσώρουχα μέσα στο σπίτι. Επέστρεφα απ τη δουλειά κι έβρισκα να με περιμένουν τα εσώρουχα που είχε επιλέξει για μένα.
Ακόμη κι αν το απόγευμα βγαίναμε για καφέ, ποτό, σινεμά από μέσα φορούσα κιλοτάκι και καλσόν ή κάλτσες με ζαρτιέρες.
Πολύ συχνά μου αγόραζε κιλοτάκια, μαύρα, ροζ, κόκκινα, δαντελένια, στρίνγκ.

Σταδιακά έγινε και πιό απελευθερωμένη στο κρεββάτι, άρχισε να με αποκαλεί τσούλα της, πουτανάκι της κι άλλα τέτοια αλλά και πιο εξουσιαστική, με διέταζε να τη γλύψω μέχρι να χύσει ή να πιπιλάω τις ρώγες της όσο εκείνη με καβάλαγε και με γάμαγε με το μουνί της, όπως της άρεσε να λέει κάθε φορά που καρφωνόταν στο πούτσο μου.
Ξεκίνησε να μπαίνει σε ιστοσελίδες, κάποιες φορές βρήκα στο ιστορικό του υπολογιστή σελίδες γυναικείας κυριαρχίας, γράφτηκε σε κάποιο φόρουμ σχετικό και μέρα με τη μέρα γινόταν όλο και πιο κυρίαρχη απέναντί μου.
Το επόμενο που θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά ηταν ένα βράδυ που ενώ έχυσα στο μουνί της εκείνη αντί να πάει στο μπάνιο όπως συνήθιζε με καβάλησε, μου κόλλησε το μουνί της στο στόμα μου και με διέταξε να τη καθαρίσω.

Υπάκουσα και παρά τη περιέργη αίσθηση που είχαν τα χύσια μου ανακατεμένα με τα δικά της, στη γλώσσα μου τα κατάπια, κάτι που στη πορεία καθιερώθηκε και γινόταν αρκετά συχνά.
Το μόνο που έμενε ήταν να με ολοκληρώσει σα τσούλα όπως έλεγε κι ένα μεσημέρι που επέστρεψα απ τη δουλειά με έστειλε να κάνω μπάνιο και να ξυριστώ σ όλο μου το σώμα.
Υπάκουσα χωρίς να ξέρω τι είχε στο μυαλό της αλλά σίγουρα, πίστευα, θα γαμιόμασταν και πάλι φανταστικά.
Όταν βγήκα απ το μπάνιο με περίμεναν σέξι λευκά δαντελένια εσώρουχα, σουτιέν που επίσης σπάνια μου αγόραζε, κιλοτάκι, ζαρτιέρες και κάλτσες, παραξενεύτηκα λίγο, ποτέ δε μου διάλεγε λευκά αλλα τα φόρεσα και η αίσθηση της κάλτσας στα ξυρισμένα πόδια μου ήταν ανεπανάληπτη.
Με κάλεσε στη κρεββατοκάμαρα και έμεινα έκπληκτος να τη κοιτάζω.
Η γυναίκα μου, ξαπλωμένη στο κρεββάτι μας, με μαύρα εσώρουχα, κάλτσες και γόβες.
Αυτό όμως που με σόκαρε ήταν ένα μαύρο λαστιχένιο καυλί δεμένο με δερμάτινα λουρια στη μέση της.
Μη το κοιτάς έκπληκτη, μου είπε, σήμερα θα γίνεις γυναίκα, η δικιά μου γυναίκα.
Μα
.. Κατερίνα, δεν είναι πολύ όλο αυτό;
Αλλά με διέκοψε: δεν έχει μα και ξε μα, μου είπε απότομα, τσακίσου κι έλα για τη πρώτη σου πίπα σα καλό κοριτσάκι κι όλα τ άλλα άστα σ εμένα.
Είχα χάσει το έδαφος κάτω απ τα πόδια μου και μηχανικά ανέβηκα στο κρεββάτι, ξάπλωσα στα πόδια της κι αμήχανα άγγιξα το μαύρο καυλί της.
Δε δαγκώνει, μου είπε σαδιστικά, άνοιξε το στοματάκι σου και πάρτο.
Εδώ που είχαμε φτάσει δεν υπήρχε γυρισμός κι έτσι υπάκουσα για μια ακόμη φορά.
Το πήρα στο στόμα μου δειλά κι άρχισα να το γλύφω, η γυναίκα μου μού χάιδευε τα μαλλιά και σιγά σιγά μου έσπρωχνε το κεφάλι στο καυλί της.
Ετσι καυλιάρα μου, ρούφα τη Κυρά σου, καύλωσε με να σε γαμήσω.
Ρούφαγα το πλαστικό πούτσο της και λίγο λίγο μου άρεσε το σκηνικό.

Ανάσκελα, με διέταξε και τράβηξε το πούτσο της απ το στόμα μου.
Γυάλιζε απ τα σάλια μου κι η εικόνα της γυναίκας μου από πάνω μου ζωσμένη το μαύρο καυλί της ήταν υπέροχη.
Ψηλά τα πόδια, με διέταξε κι αφού μάζεψα τα γόνατα στο στέρνο μου, η Κατερίνα παραμέρισε το στρινγκ και με τη γλώσσα της άγγιξε τη παρθένα κωλοτρυπίδα μου.
Τινάχτηκα στον αέρα σχεδόν, τη καύλα ήταν αυτή;

Εκανες πως δεν ήθελες πουτάνα, είπε γελώντας και συνέχισε να προετοιμάζει τη τρύπα μου.
Μετά από τη γλώσσα ακολούθησε το πρώτο δάχτυλο κι ύστερα δεύτερο και τρίτο.

Με άνοιγε υπέροχα, είχα καυλώσει τρελά και ναι ήθελα κι άλλο.
Σα να διάβασε τις σκέψεις μου, σταμάτησε αυτό που έκανε και χαμογελώντας με ρώτησε.
Το θέλεις μικρή μου;
Ναι απάντησα λιωμένος απ τη πρωτόγνωρη ηδονή.

Μαλάκιζε το καυλί της, το χάιδευε και του άπλωνε λιπαντικό, γονατισμένη ανάμεσα στα ορθάνοιχτα ανασηκωμένα πόδια μου.
Τι θέλεις καυλιάρα μου; Πες το στη Κυρία σου

Γάμα με, ψέλισα δειλά για πρώτη φορά στη ζωή μου.
Θέλει γαμήσι το κοριτσάκι μου; Θέλει να το κάνω γυναίκα μου;
Ναι, ναι, γάμα με, κάνε με γυναίκα σου, γάμα με…
Έπιασε το καυλί της απ τη βάση του, σαν ο πιο έμπειρος γαμιάς, ακόμη θυμάμαι τη σκηνή, και το ακούμπησε στη τρύπα μου που έτρεμε από ανυπομονησία και καύλα.

Ετοιμη; Με ρώτησε
Ναι, γάμα με, είπα για μια ακόμη φορά.
Το μαύρο χοντρό πουτσοκέφαλο διακόρευσε τη τρύπα μου, χώθηκε μέσα μου απαιτητικό και χωρίς να σταματήσει η πίεση μπήκε και το μισό καυλί της.
Πόνεσα, δάκρυσα αλλά η Κατερίνα έσπρωχνε μέχρι που μου το έχωσε ολόκληρο.
Καλώς ήρθες στο κόσμο της γυναίκας Ντίνα μου, είπε κι άρχισε με απαλές κινήσεις να με γαμάει.

Πρώτη φορά με αποκαλούσε με γυναικείο όνομα, τόσο ντροπιαστικό απ τη μία αλλά απ την άλλη ήταν μάλλον καταλυτικό στο να αφεθώ απόλυτα.
Έφυγε κι η πίεση κι ο πόνος.
Άνοιξε η τρύπα μου και κύματα ηδονής σκάγαν στο μυαλό μου σε κάθε καρφωμα της γυναίκας μου.
Αυτό ήταν, έλεγε και με γάμαγε πιο γρήγορα, πιο βαθιά, πιο δυνατά, από σημέρα δεν είσαι πια κοριτσάκι, σου πήρα τη παρθενιά σου, απέκτησες μουνάκι καυλιάρα μου, σ έκανα γυναίκα μου κι άλλα πολλά που δε τα θυμάμαι μέσα στη τόση καύλα.

Θυμάμαι μόνο πως με ξέσκιζε πια γρήγορα και βαθιά, έπαιρνε η τρύπα μου ολόκληρη τη πούτσα της, με ξέσκιζε κι ήθελα κι άλλο.
Δε ξέρω πόση ώρα με γάμαγε, η φωνή της, χύνω, χύνω πουτάνα, πάρτα, μ επανέφερε στη πραγματικότητα κι ένιωθα τη Κατερινα να τρέμει καρφωμένη βαθιά μέσα μου, ακίνητη.
Έχυνε, έχυνε και το βλεπα στα μάτια της, ήταν σα να χε αποκτήσει πούτσα κι έχυνε σαν άντρας.
Έμεινε αρκετά λεπτά καρφωμένη μέσα μου προσπαθώντας να συνέρθει κι όταν πια βρήκε την ανάσα της, βγήκε από μέσα μου και πήρε το καυλί μου στο στόμα της.
Έχυσα σε δευτερόλεπτα κι αφού μου ρούφηξε κάθε σταγόνα πέσαμε αποκαμωμένοι για ύπνο.

Εγώ ντυμένος, ντυμένη πιο σωστά με τα λευκά μου εσώρουχα σα νυφη τη πρώτη της νύχτα κι η Κατερίνα με το στραπόν της δεμένο στη μέση της.
Αυτή ήταν η αρχή μιας υπέροχης αλλαγής στο γάμο μας που συνεχίζεται ακόμη και τώρα.


Ντίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου