Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Αποκαλυψη

Σημερα το πρωι ειχα αδεια απο τη δουλεια κι ημουν στο σπιτι απ το πρωι.
Ντυμενη με κοντο μαυρο φουστανακι, καλτσες με σιλικονη και γοβες.
Η Κυρια μολις ειχε φυγει για ψωνια κι εγω ειχα τελειωσει τη κουζινα και απολαμβανα τον καφε μου.
Οταν χτυπησε το κουδουνι δυο τρεις φορες γρηγορα θεωρησα πως η Κυρια κατι ειχε ξεχασει κι ετσι δεν εψαξε καν τα κλειδια της.
Πατησα το κουμπι απο το θηροτηλεφωνο, ανοιξα την εξωπορτα της πολυκατοικιας και μισοανοιξα τη πορτα του σπιτιου μας και την περιμενα να ανεβει με το ασανσερ.
Φανταστητε την εκπληξη μου οταν ανοιξε η πορτα του ασανσερ κι αντι για την Κυρια, βγηκε η φιλη της, η Κατερινα.
Μειναμε κι εκεινη κι εγω σαστισμενοι να κοιταζομαστε.
Πρωτη εκεινη ξεπερασε το σοκ και χαμογελωντας ρωτησε, η φιλεναδα μου λειπει;
Ναι, απαντησα ακομη σοκαρισμενος.
Και; Βρηκες ευκαιρια να παιξεις; ξαναρωτησε η Κατερινα.
Αληθεια η Χρυσα το ξερει τι κανεις οταν λειπει;
Δεν ηξερα τι να απαντησω αλλα εδω που ειχαν φτασει τα πραγματα δε μπορουσα να πω κατι αλλο, ναι το ξερει, απαντησα σαστισμενα.
Πολυ καλα, παντως σου παει το φουστανακι σου Νικολετα, ειπε, ή σε φωναζει αλλιως η φιλεναδα μου;
Φοιβη με φωναζει, απαντησα.
Ωραια επιλογη, και δε της το χα, ειπε εκεινη.
Ολα αυτα ομως θα τα συζητησω μαζι της, ειπε η Κατερινα, και ποιος ξερει μπορει να γινουμε κι εμεις φιλεναδες... Τι λες Φοιβη;
Απ τη σαστιμαρα δε θυμαμαι τι απαντησα, αν απαντησα κατι.
Ξερω μονο πως εμεινα με μισανοιχτη πορτα να βλεπω την Κατερινα να μπαινει στο ασανσερ και να φευγει.
Μεσα μου η ντροπη μαζι με την εκθεση, η αποκαλυψη μαζι με την ταπεινωση εκαναν παρτυ.
Αγωνιω και περιμενω τις εξελιξεις...

Φοιβη

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ που το μοιραστηκατε. Περιμένω να μαθω και εγώ τις εξελίξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή