Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Απολαυση

Δεν υπαρχει, για εμενα, μεγαλυτερη απολαυση απ το να διακορευω τη σκλαβα μου.
Να τη στηνω στα τεσσερα, να προετοιμαζω το κωλαρακι της, να το γλυφω, να το ανοιγω με τη γλωσσα μου και να νιωθω τη τρυπουλα της να συσπαται, να ανοιγει σιγα σιγα και να με ρουφα μεσα της.
Το κωλαρακι της να γινεται μουνακι, μουνακι διψασμενο για πουτσα, για σκισιμο.
Υστερα να πηγαινω μποροστα του για να με τσιμπουκωσει, να παρει μια βαθια απολαυστικη πιπα στο στραπον μου, να το γλυψει, να το ετοιμασει για το μουνακι του.
Και μετα, παλι πισω του, μπολικο λιπαντικο στη καυλωμενη τρυπουλα του, αλλο τοσο και στο στραπον μου, λιγα χαστουκια στο στημενο κωλαρακι.
Ετοιμη τσουλιτσα;
Τραβηγμα το κυλοτακι της στο πλαι και... καρφωμα!!!
Να βλεπω το λαστιχενιο πουτσοκεφαλο να τη παραβιαζει, βιαιο,απαιτητικο, να την ανοιγει, να χωνεται μεσα της, να νιωθω το τρεμουλο της ψωλας σκλαβας μου, να τη  κραταω σφιχτα απ τη μεση και να την καρφωνω.
Μεχρι να το παρει ολοκληρο.
Ν απολαμβανω τα βογγητα της, το κορμι της τεντωμενο τοξο καρφωμενο στο βελος μου.
Να την αφηνω να παρει τις ανασες της και μολις τη νιωσω ηρεμη....
Τοτε ξεκινα το γαμησι.!!!!

Χρυσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου